Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Contribution to the Economical and Ecological Assessment of Electromobiles

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F12%3A00469075" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/12:00469075 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Contribution to the Economical and Ecological Assessment of Electromobiles

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Six vehicles of the same class (3 with combustion engines, 3 electromobiles) were compared and the results are that the total life cycle costs of the electromobiles are distinctively lower. The relation between fuel usage and carbon dioxide production (CO2) is shown in the second part of the paper. The vehicles with the combustion engine meet maximum carbon dioxide production (CO2) outline requirements (the requirement of the EU committee is 120 g/km) with a maximum fuel usage of 5.1 l/100 km. Electromobiles meet maximum carbon dioxide production (CO2) outline requirements with a maximum fuel usage of 4.5 l/100 km.

  • Název v anglickém jazyce

    A Contribution to the Economical and Ecological Assessment of Electromobiles

  • Popis výsledku anglicky

    Six vehicles of the same class (3 with combustion engines, 3 electromobiles) were compared and the results are that the total life cycle costs of the electromobiles are distinctively lower. The relation between fuel usage and carbon dioxide production (CO2) is shown in the second part of the paper. The vehicles with the combustion engine meet maximum carbon dioxide production (CO2) outline requirements (the requirement of the EU committee is 120 g/km) with a maximum fuel usage of 5.1 l/100 km. Electromobiles meet maximum carbon dioxide production (CO2) outline requirements with a maximum fuel usage of 4.5 l/100 km.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Transactions on Transport Sciences

  • ISSN

    1802-971X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    11-20

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus