Kritéria, podle nichž učitelé AJ vybírají učebnice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F11%3A00494493" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/11:00494493 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kritéria, podle nichž učitelé AJ vybírají učebnice
Popis výsledku v původním jazyce
V době, kdy nové technologie ve výuce stále více přitahují pozornost vyučujících i studentů, se může učebnice stát přehlíženým pomocníkem učitele. Výběr učebního textu a doplňkových materiálů je ale stále důležitý krok, který musí na počátku akademickéhoroku udělat i vysokoškolští učitelé - vybrat učebnici, která bude pro studenty motivující a nebudou ji znát z předchozího studia na střední škole. Příspěvek přináší výsledky dotazníkové sondy, která se zaměřila na hlediska, která vedou učitele angličtiny na středních školách v Brně a okolí k výběru konkrétní učebnice.
Název v anglickém jazyce
English Teachers´Criteria for Textbook Choice
Popis výsledku anglicky
Today when new technologies in educational process are getting so much attention, it is easy to overlook the fact that the textbook can be a language teacher´s most useful aid. To choose a coursebook and supplementary materials is one of the most important selections which teachers can make at the beginning of each academic year. Even university teachers are facing this step ? they have to choose a textbook which is inspiring for their work but not known for new students from their previous study. To find which English textbook is in use and at the same time the most popular (and why) among secondary school teachers in the South Moravian region and the town od Brno, the author of the paper started a survey: the questionnaire was addressed to language teachers. The purpose of this paper is to present the results of this survey
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CASALC review
ISSN
1804-9435
e-ISSN
—
Svazek periodika
1/2011
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
30-36
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—