Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kritéria, podle nichž učitelé AJ vybírají učebnice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F11%3A00494493" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/11:00494493 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kritéria, podle nichž učitelé AJ vybírají učebnice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V době, kdy nové technologie ve výuce stále více přitahují pozornost vyučujících i studentů, se může učebnice stát přehlíženým pomocníkem učitele. Výběr učebního textu a doplňkových materiálů je ale stále důležitý krok, který musí na počátku akademickéhoroku udělat i vysokoškolští učitelé - vybrat učebnici, která bude pro studenty motivující a nebudou ji znát z předchozího studia na střední škole. Příspěvek přináší výsledky dotazníkové sondy, která se zaměřila na hlediska, která vedou učitele angličtiny na středních školách v Brně a okolí k výběru konkrétní učebnice.

  • Název v anglickém jazyce

    English Teachers´Criteria for Textbook Choice

  • Popis výsledku anglicky

    Today when new technologies in educational process are getting so much attention, it is easy to overlook the fact that the textbook can be a language teacher´s most useful aid. To choose a coursebook and supplementary materials is one of the most important selections which teachers can make at the beginning of each academic year. Even university teachers are facing this step ? they have to choose a textbook which is inspiring for their work but not known for new students from their previous study. To find which English textbook is in use and at the same time the most popular (and why) among secondary school teachers in the South Moravian region and the town od Brno, the author of the paper started a survey: the questionnaire was addressed to language teachers. The purpose of this paper is to present the results of this survey

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CASALC review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1/2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    30-36

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus