Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experimental Identification of Pilot Response Using Measured Data from a Flight Simulator

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F12%3A00477209" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/12:00477209 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Experimental Identification of Pilot Response Using Measured Data from a Flight Simulator

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes the measuring of pilot response time to a sudden change in a controlled parameter whilst flying an aircraft. The authors of this paper created an analytical model of human behavior from the basic data of an automated regulation. Themeasurements have been done on a Cessna 152 simulator at the University of Hertfordshire, Hatfield. The tested pilots were pilot students with several tens of flight hours in real planes. The pilot?s response to a sudden aircraft altitude change was measured. For analysis of the measured results a mathematical identification model in MATLAB? environment was used. The results obtained from MATLAB? confirm that the experimental measurements were successful.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimental Identification of Pilot Response Using Measured Data from a Flight Simulator

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the measuring of pilot response time to a sudden change in a controlled parameter whilst flying an aircraft. The authors of this paper created an analytical model of human behavior from the basic data of an automated regulation. Themeasurements have been done on a Cessna 152 simulator at the University of Hertfordshire, Hatfield. The tested pilots were pilot students with several tens of flight hours in real planes. The pilot?s response to a sudden aircraft altitude change was measured. For analysis of the measured results a mathematical identification model in MATLAB? environment was used. The results obtained from MATLAB? confirm that the experimental measurements were successful.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Arti?cial Intelligence Applications and Innovations

  • ISBN

    978-3-642-33408-5

  • ISSN

    1868-4238

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    126-135

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Heidelberg

  • Místo konání akce

    Halkidiki, Greece

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku