Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

System Identification Toolbox a jeho využití při identifikaci parametrů modelů chování pilotů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F16%3A00532877" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/16:00532877 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216305:26220/16:PU120714

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    System Identification Toolbox a jeho využití při identifikaci parametrů modelů chování pilotů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá identifikací parametrů modelů chování pilotů pomocí programu MATLAB®, konkrétně nástroje System Identification Toolbox. První část článku popisuje jednotlivé modely pilotů včetně jejich přenosových funkcí. Samotná realizace experimentu proběhla na leteckém simulátoru ČVUT v Praze. Měřila se odezva pilotů na skokovou změnu výšky letu při podélném pohybu letounu. Pilot se při skokové změně výšky musí v co nejkratším časovém intervalu opět vrátit na původní letovou hladinu. Článek popisuje postup zpracování naměřených dat a identifikaci parametrů modelů pilotů.

  • Název v anglickém jazyce

    Identification of Pilot Behavior Models Parametres using System Identification Toolbox

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with identification of model parameters of pilot's behaviour using program MATLAB® and its tool System Identification Toolbox. The first part of paper describes pilot's models and its transfer functions. Realization of the experiment was carried out on a flight simulator at ČVUT in Prague. The pilot's response to a change in aircraft altitude during longitudinal flight was measured. The goal of pilot was to return to the required aircraft altitude in the shortest possible time. The paper describes processing of measured data and the identification of pilot's model parameters.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA04031376" target="_blank" >TA04031376: Výzkum/vývoj metodiky výcviku leteckých specialistů L410 UVP - E20</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    16. mezinárodní vědecké konference „Měření, diagnostika a spolehlivost palubních soustav letadel 2016“

  • ISBN

    978-80-7231-377-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    150-159

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Univerzita obrany, Brno

  • Datum konání akce

    19. 10. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku