Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Programmed learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F12%3A00480440" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/12:00480440 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Programmed learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Education knowledge-ability and innovative products go hand in hand with developing new abilities to learn. Teacher's personality influences the creative process, which depends on various factors: enthusiastic students willing to learn, i.e. a decisive element in education as well as mastering new creative processes resulting in faster and more efficient grasping new information. Education system effectiveness at the time of advanced technologies, scope of interdisciplinary knowledge as well as simultaneous higher demands for experts in changing spheres of life is becoming hot issues of the day. The world of education follows the same assessment criteria as other branches: success fast as can, cost-benefit ratio, elimination of time and money consumingactivities, etc. Programmed learning-teaching process deals with control and currently is becoming almost irreplaceable component of subjects' curricula. Regardless it has a long past, its history is expressed just in decades: it encompa

  • Název v anglickém jazyce

    Programmed learning

  • Popis výsledku anglicky

    Education knowledge-ability and innovative products go hand in hand with developing new abilities to learn. Teacher's personality influences the creative process, which depends on various factors: enthusiastic students willing to learn, i.e. a decisive element in education as well as mastering new creative processes resulting in faster and more efficient grasping new information. Education system effectiveness at the time of advanced technologies, scope of interdisciplinary knowledge as well as simultaneous higher demands for experts in changing spheres of life is becoming hot issues of the day. The world of education follows the same assessment criteria as other branches: success fast as can, cost-benefit ratio, elimination of time and money consumingactivities, etc. Programmed learning-teaching process deals with control and currently is becoming almost irreplaceable component of subjects' curricula. Regardless it has a long past, its history is expressed just in decades: it encompa

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    31

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2012

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    782-787

  • Kód UT WoS článku

    000309596700136

  • EID výsledku v databázi Scopus