Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Extended Elements of the Question Objects

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F13%3A00494821" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/13:00494821 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Extended Elements of the Question Objects

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with so called 'extended elements of the question objects? which give the possibility for the realization of the higher-quality feedback. This feedback offers new information which can be useful for both teachers and students. Two pointsof view on the feedback are used. Student?s point of view is connected with electronic self tests and teacher?s point of view is connected with electronic tests. The higher-quality feedback can serve for better connection between teacher and student andit can offer new ideas for the subject development ? its lecturing and assessment.

  • Název v anglickém jazyce

    Extended Elements of the Question Objects

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with so called 'extended elements of the question objects? which give the possibility for the realization of the higher-quality feedback. This feedback offers new information which can be useful for both teachers and students. Two pointsof view on the feedback are used. Student?s point of view is connected with electronic self tests and teacher?s point of view is connected with electronic tests. The higher-quality feedback can serve for better connection between teacher and student andit can offer new ideas for the subject development ? its lecturing and assessment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 10th International Conference Efficiency and Responsibility in Education 2013

  • ISBN

    978-80-213-2378-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    204-209

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Sciences Prague

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku