Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Návrh systematizace úloh prostřednictvím kontextů, kategorií a podkategorií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231002470" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1002470 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Návrh systematizace úloh prostřednictvím kontextů, kategorií a podkategorií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Účelem testování je vyhodnotit znalosti studenta na konci učebního procesu. Metodologicky dobře zpracovaný test podává zpětnou vazbu studentovi i učiteli a pomáhá tak zlepšit kvalitu vyučování. Předpokladem pro tvorbu kvalitního testu, který je metodologicky správně sestaven, je kvalitní databanka úloh, která je systematicky spravována tak, aby tvůrce testu mohl přehledně vybírat úlohy dle témat, dle náročnosti, či jiných kritérií, které si předem nastaví. Tento příspěvek představuje možnosti systematizace databanky úloh s využitím funkce KONTEXT, který nabízí verze od Moodle 1.9.

  • Název v anglickém jazyce

    Proposal of Systematization of Tasks with the Help of Contexts, Categories and Subcategories

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of testing is to evaluate the knowledge of the student at the end of the teaching process. Methodologically elaborated test provides a feedback to the student and teacher, and thus helps improve the quality of teaching. Prerequisite to creating a high-quality test, which is put together correctly from the point of view of methodology, is a high-quality databank of tasks, which is administered systematically in such a way as to enable the creator to choose clearly tasks according to the topics, levels of difficulty, or other criteria set in advance. This contribution introduces options of systematization of the tasks databank with the use of the function KONTEXT, which is offered by the version of Moodle 1.9.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Tvorba e-learningových opor na VŠ

  • ISBN

    978-80-87035-54-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    78-88

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku