Návrh systematizace úloh prostřednictvím kontextů, kategorií a podkategorií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231002470" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1002470 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Návrh systematizace úloh prostřednictvím kontextů, kategorií a podkategorií
Popis výsledku v původním jazyce
Účelem testování je vyhodnotit znalosti studenta na konci učebního procesu. Metodologicky dobře zpracovaný test podává zpětnou vazbu studentovi i učiteli a pomáhá tak zlepšit kvalitu vyučování. Předpokladem pro tvorbu kvalitního testu, který je metodologicky správně sestaven, je kvalitní databanka úloh, která je systematicky spravována tak, aby tvůrce testu mohl přehledně vybírat úlohy dle témat, dle náročnosti, či jiných kritérií, které si předem nastaví. Tento příspěvek představuje možnosti systematizace databanky úloh s využitím funkce KONTEXT, který nabízí verze od Moodle 1.9.
Název v anglickém jazyce
Proposal of Systematization of Tasks with the Help of Contexts, Categories and Subcategories
Popis výsledku anglicky
The purpose of testing is to evaluate the knowledge of the student at the end of the teaching process. Methodologically elaborated test provides a feedback to the student and teacher, and thus helps improve the quality of teaching. Prerequisite to creating a high-quality test, which is put together correctly from the point of view of methodology, is a high-quality databank of tasks, which is administered systematically in such a way as to enable the creator to choose clearly tasks according to the topics, levels of difficulty, or other criteria set in advance. This contribution introduces options of systematization of the tasks databank with the use of the function KONTEXT, which is offered by the version of Moodle 1.9.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Tvorba e-learningových opor na VŠ
ISBN
978-80-87035-54-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
78-88
Název nakladatele
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—