Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Feedback improvement of question objects

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F16%3A00532669" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/16:00532669 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inderscience.com/info/inarticletoc.php?jcode=ijceell&year=2016&vol=26&issue=2" target="_blank" >http://www.inderscience.com/info/inarticletoc.php?jcode=ijceell&year=2016&vol=26&issue=2</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1504/IJCEELL.2016.076010" target="_blank" >10.1504/IJCEELL.2016.076010</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Feedback improvement of question objects

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with the possibility of the electronic questions in improving the goal to support the useful feedback for the teachers and subject guarantors. The proposal of enriching of the 'multiple choice‒multiple correct' electronic questions is described and the practical example is given. The described approach can be widely used especially in the current distance learning but also in continuing engineering education and life-long learning. The author assumes that there is also a chance for not only gifted students' motivation support. The author offers the described approach for discussion. The text is a result of the author's current vision in this field.

  • Název v anglickém jazyce

    Feedback improvement of question objects

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the possibility of the electronic questions in improving the goal to support the useful feedback for the teachers and subject guarantors. The proposal of enriching of the 'multiple choice‒multiple correct' electronic questions is described and the practical example is given. The described approach can be widely used especially in the current distance learning but also in continuing engineering education and life-long learning. The author assumes that there is also a chance for not only gifted students' motivation support. The author offers the described approach for discussion. The text is a result of the author's current vision in this field.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning

  • ISSN

    1560-4624

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    26

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    183-195

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus