Feedback improvement of question objects
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F16%3A00532669" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/16:00532669 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inderscience.com/info/inarticletoc.php?jcode=ijceell&year=2016&vol=26&issue=2" target="_blank" >http://www.inderscience.com/info/inarticletoc.php?jcode=ijceell&year=2016&vol=26&issue=2</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1504/IJCEELL.2016.076010" target="_blank" >10.1504/IJCEELL.2016.076010</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Feedback improvement of question objects
Popis výsledku v původním jazyce
The article deals with the possibility of the electronic questions in improving the goal to support the useful feedback for the teachers and subject guarantors. The proposal of enriching of the 'multiple choice‒multiple correct' electronic questions is described and the practical example is given. The described approach can be widely used especially in the current distance learning but also in continuing engineering education and life-long learning. The author assumes that there is also a chance for not only gifted students' motivation support. The author offers the described approach for discussion. The text is a result of the author's current vision in this field.
Název v anglickém jazyce
Feedback improvement of question objects
Popis výsledku anglicky
The article deals with the possibility of the electronic questions in improving the goal to support the useful feedback for the teachers and subject guarantors. The proposal of enriching of the 'multiple choice‒multiple correct' electronic questions is described and the practical example is given. The described approach can be widely used especially in the current distance learning but also in continuing engineering education and life-long learning. The author assumes that there is also a chance for not only gifted students' motivation support. The author offers the described approach for discussion. The text is a result of the author's current vision in this field.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning
ISSN
1560-4624
e-ISSN
—
Svazek periodika
26
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
183-195
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—