Paralelizace výpočtů v navigačních systémech TDOA
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F19%3A00555460" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/19:00555460 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.unob.cz/fvt/struktura/k206/Documents/veda/MDSPSL2019_Sbornik.pdf" target="_blank" >https://www.unob.cz/fvt/struktura/k206/Documents/veda/MDSPSL2019_Sbornik.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Paralelizace výpočtů v navigačních systémech TDOA
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je věnován zvyšování výpočetního výkonu navigačního systému pomocí paralelizace prováděných výpočtů. Pro účely určení polohy je využita metoda TDOA (Time Difference Of Arrival). V článku jsou prezentovány algoritmy pro sekvenční zpracování pomocí konvenčního CPU (Central Processing Unit), paralelní zpracování pomocí CPU a paralelní zpracování pomocí procesorů grafických karet GPGPU (General Purpose Graphical Processing Unit) konkrétně s architekturou CUDA. Jednotlivé algoritmy byly testovány. Naměřené výsledky znázorňující rychlost jednotlivých architektur jsou uvedeny v závěru článku.
Název v anglickém jazyce
Parallel Computing in TDOA Positioning Systems
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on computing performance improving of positioning system using parallel computing. Position is calculated using TDOA (Time Difference Of Arrival) navigation method. The paper describes algorithms for sequential processing using conventional CPU (Central Processing Unit), parallel processing using CPU and parallel computing using graphical card processors GPGPU (General Purpose Graphical Processing Unit) namely CUDA architecture. All algorithms were tested. Results measured describing the performance of particular architectures are included in the end of the paper.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
20200 - Electrical engineering, Electronic engineering, Information engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků 19. mezinárodní vědecké konference "Měření, diagnostika a spolehlivost palubních soustav letadel 2019"
ISBN
978-80-7582-117-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
103-113
Název nakladatele
Univerzita obrany
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
30. 10. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—