Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ANALÝZA SPOTŘEBITELSKÝCH ZVYKLOSTÍ KONZUMENTŮ MINERÁLNÍCH VOD

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F05%3A12986" target="_blank" >RIV/60460709:41110/05:12986 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ANALÝZA SPOTŘEBITELSKÝCH ZVYKLOSTÍ KONZUMENTŮ MINERÁLNÍCH VOD

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek řeší jednotlivé aspekty kvantitativního marketingového výzkumu jehož předmětem je zjištění spotřebitelských zvyklostí konzumentů minerálních vod se zaměřením na greenmarketing. Na základě vytvořeného dotazníku byly dotazováni respondenti vzorku100 osob v blízkosti vybraných pražských supermarketů. Obsahem dotazníku byly otázky typu: preference obalu sklo nebo plast, jak často jsou výrobky nakupovány, jak jsou likvidovány obaly.

  • Název v anglickém jazyce

    ANALYSIS OF CONSUMER´S CONVENTIONS PURCHASERS MINERAL WATWRS

  • Popis výsledku anglicky

    This conference paper is focused on solving the aspects of marketing research. The research solving analysis of consumer´s conventions purchasers mineral waters with more detailed to greenmarkeitng. For a consideration creation question-form, was questioning respondents sample 100 people. Responders was questioning close taken from Prague supermarkets. In question-form was questions types: preference package, how often responders buy products, how responders liquidate package form mineral water.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředé 2005 sekce 6, Marketing, obchod a cestovní ruch

  • ISBN

    80-7302-099-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    71-78

  • Název nakladatele

    Provozně ekonomická fakultra MZLU v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    MZLU v Brně

  • Datum konání akce

    3. 3. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku