Efektivnost firmy a role komunikace ? teoretická východiska
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F06%3A15301" target="_blank" >RIV/60460709:41110/06:15301 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Efektivnost firmy a role komunikace ? teoretická východiska
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá efektivností komunikací v návaznosti na firemní kulturu a firemní standardy, které ovlivňují efektivnost firmy jako celek. Firma s efektivně vytvořenou organizační architekturou má podstatně lepší předpoklady pro efektivní komunikacia rychlejší reakci na potřeby trhu. Význam správných komunikačních vazeb si však vedoucí pracovníci začínají uvědomovat až tehdy, když se podnik dostává do značných potíží. Každý náhodný nepromyšlený postup při tvorbě komunikační sítě má značné negativníekonomické důsledky. Manažerům je doporučováno plánovat komunikační síť velice promyšleně a pečlivě s výhledem do budoucnosti. Prvním krokem je specifikování informací a znalostí, které budou potřebovat, a pak vytvoření vhodné komunikační sítě k zajištění potřebných znalostí s co nejmenšími náklady.
Název v anglickém jazyce
Efficiency of the firm and the role of the communication - theoretical datas
Popis výsledku anglicky
Max 10 řádků. Paper is about efficiency of the communication on the suquence of the company culture and company norms, which influence the efficiency company as a complex. Company with the efficiency organizational architecture has Berger prerequisite for the efficiency communication and faster reaction in the market. The meaning of the right communication linkage do not realise until the company has the considerable difficulties. Every casual indigested action during of the creation the communication system, has considerable economics incidence. Managers should plan thoughtfully the communication system and carefully with the view of the future. The first step is the specifications of the informations and knowledges, which they will need and then creating fitting communication system to guarantee needed knowledges with the lowest cost.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F2697" target="_blank" >GA402/05/2697: Modely strategického myšlení pro generování konkurenční výhody ( v agribusinessu)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
2.ročník mezinárodní Baťovy doktorandská konference
ISBN
80-7318-384-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
0-0
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Univerzita Tomáše Bati, Mostní 5139, Zlín
Datum konání akce
27. 4. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—