Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová komunikace a její trendy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A23147" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:23147 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikace a její trendy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Spotřebitel je vystaven neustálému tlaku nabídky a stává se vybíravějším. Společnosti, chtějí-li být úspěšné a dosahovat zisku, musí zároveň s inovační strategií produktu přinášet inovace i do marketingové komunikační strategie. Jednotlivé nástroje komunikačního mixu musí spotřebitele zaujmout a účinným způsobem oslovit. Praxe poukazuje na vhodnost kombinace tradičních se zcela novými komunikačními nástroji.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing communication and its trends

  • Popis výsledku anglicky

    Customers are exposed to the constant pressure of supply and they become more selective. Businesses, if they want to be successful and achieve profit, must ? alongside innovating the strategy of their products ? bring innovation into their strategy of marketing communication. The individual tools of a communication mixture must grab customers? attention and address them effectively. Practical experience underlines the suitability of a combination of traditional and completely new tools of marketing communication.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aspekty marketingové komunikace v kontextu vývoje společnosti, Sborník prací odborného semináře katedry řízení

  • ISBN

    978-80-213-1737-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    0-0

  • Název nakladatele

    Katedra řízení PEF ČZU v Praze

  • Místo vydání

    ČZU Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    23. 4. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku