Marketingová komunikace a její trendy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A23147" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:23147 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová komunikace a její trendy
Popis výsledku v původním jazyce
Spotřebitel je vystaven neustálému tlaku nabídky a stává se vybíravějším. Společnosti, chtějí-li být úspěšné a dosahovat zisku, musí zároveň s inovační strategií produktu přinášet inovace i do marketingové komunikační strategie. Jednotlivé nástroje komunikačního mixu musí spotřebitele zaujmout a účinným způsobem oslovit. Praxe poukazuje na vhodnost kombinace tradičních se zcela novými komunikačními nástroji.
Název v anglickém jazyce
Marketing communication and its trends
Popis výsledku anglicky
Customers are exposed to the constant pressure of supply and they become more selective. Businesses, if they want to be successful and achieve profit, must ? alongside innovating the strategy of their products ? bring innovation into their strategy of marketing communication. The individual tools of a communication mixture must grab customers? attention and address them effectively. Practical experience underlines the suitability of a combination of traditional and completely new tools of marketing communication.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aspekty marketingové komunikace v kontextu vývoje společnosti, Sborník prací odborného semináře katedry řízení
ISBN
978-80-213-1737-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
0-0
Název nakladatele
Katedra řízení PEF ČZU v Praze
Místo vydání
ČZU Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
23. 4. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—