Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MARKETING INFORMATION SYSTEM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F17%3A10237032" target="_blank" >RIV/61989100:27350/17:10237032 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    MARKETINGOVÝ INFORMAČNÝ SYSTÉM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Najviac bariér a rôznych problémov pri implementovaní inovácií v podnikoch môžu vyriešiť informačné a komunikačné technológie. S rastom konkurenčnosti prostredia a nárokov zákazníka sa zvyšuje dôležitosť profesionálnej marketingovej stratégie v podnikoch, ktoré sa chcú udržať na trhu a dosahovať zisk. Marketingová stratégia, ak je vypracovaná na žiaducej úrovni, zabezpečuje, že predpoklady pre dosiahnutie cieľov zo strany podniku sú splnené.

  • Název v anglickém jazyce

    MARKETING INFORMATION SYSTEM

  • Popis výsledku anglicky

    Most barriers and various challenges in implementing enterprise innovations can solve information and communication technologies. With the growing competition of the environment and customer demands, the importance of a professional marketing strategy is growing in businesses that want to keep on the market and make a profit. The marketing strategy, if developed to the desired level, ensures that the prerequisites for achieving the objectives of the company are met.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód IX. (2017) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie : 26. - 30. júna 2017, Košice, Slovensko

  • ISBN

    978-80-225-4447-4

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    82-85

  • Název nakladatele

    Podnikovohospodárská fakulta so sídlom v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislavě

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    26. 6. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku