Teaching system dynamics at culs prague ?the seminars? structure design
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F11%3A51022" target="_blank" >RIV/60460709:41110/11:51022 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teaching system dynamics at culs prague ?the seminars? structure design
Popis výsledku v původním jazyce
The objective of the paper is to suggest flexible seminars? structure of system dynamics at the Czech University of Life Sciences Prague. The flexibility consists of two characteristics. Firstly, the time flexibility that means the thematic organisationof seminars adjusts to the time donation. Secondly, the theme flexibility that stands for the capability of the seminars? structure to reflect the knowledge base of students. First part of the paper describes the role of system dynamics in education andthe registered benefits from its implementation into education in at different schools and universities. Second part contains the sources that constitute the basis for the seminars? structure design. The proposed structure in third part is presented in graph form and is useful for courses of length from one seminar introduction to whole semester basic course
Název v anglickém jazyce
Teaching system dynamics at culs prague ?the seminars? structure design
Popis výsledku anglicky
The objective of the paper is to suggest flexible seminars? structure of system dynamics at the Czech University of Life Sciences Prague. The flexibility consists of two characteristics. Firstly, the time flexibility that means the thematic organisationof seminars adjusts to the time donation. Secondly, the theme flexibility that stands for the capability of the seminars? structure to reflect the knowledge base of students. First part of the paper describes the role of system dynamics in education andthe registered benefits from its implementation into education in at different schools and universities. Second part contains the sources that constitute the basis for the seminars? structure design. The proposed structure in third part is presented in graph form and is useful for courses of length from one seminar introduction to whole semester basic course
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 8th International Conference Efficiency and Responsibility in Education 2011
ISBN
978-80-213-2183-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
157-165
Název nakladatele
Czech University of Life Sciences Prague
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
9. 6. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000300799300018