Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching system dynamics at culs prague ?the seminars? structure design

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F11%3A51022" target="_blank" >RIV/60460709:41110/11:51022 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching system dynamics at culs prague ?the seminars? structure design

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The objective of the paper is to suggest flexible seminars? structure of system dynamics at the Czech University of Life Sciences Prague. The flexibility consists of two characteristics. Firstly, the time flexibility that means the thematic organisationof seminars adjusts to the time donation. Secondly, the theme flexibility that stands for the capability of the seminars? structure to reflect the knowledge base of students. First part of the paper describes the role of system dynamics in education andthe registered benefits from its implementation into education in at different schools and universities. Second part contains the sources that constitute the basis for the seminars? structure design. The proposed structure in third part is presented in graph form and is useful for courses of length from one seminar introduction to whole semester basic course

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching system dynamics at culs prague ?the seminars? structure design

  • Popis výsledku anglicky

    The objective of the paper is to suggest flexible seminars? structure of system dynamics at the Czech University of Life Sciences Prague. The flexibility consists of two characteristics. Firstly, the time flexibility that means the thematic organisationof seminars adjusts to the time donation. Secondly, the theme flexibility that stands for the capability of the seminars? structure to reflect the knowledge base of students. First part of the paper describes the role of system dynamics in education andthe registered benefits from its implementation into education in at different schools and universities. Second part contains the sources that constitute the basis for the seminars? structure design. The proposed structure in third part is presented in graph form and is useful for courses of length from one seminar introduction to whole semester basic course

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 8th International Conference Efficiency and Responsibility in Education 2011

  • ISBN

    978-80-213-2183-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    157-165

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Sciences Prague

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    9. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000300799300018