Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Social Network as an Integration Tool in Rural Areas

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F11%3A51137" target="_blank" >RIV/60460709:41110/11:51137 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Social Network as an Integration Tool in Rural Areas

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Social networks have been growing at a rapid pace. Social media represent one of the most significant phenomena of today's world and are more and more integrated from the private sphere into the commercial one (e.g. into marketing where social media already play a substantial role). The present paper is aimed at introducing an initial study on the use of social media in agricultural enterprises. The study was thus targeted at agricultural enterprises ? both legal entities (public limited companies, limited liability companies and last but not least cooperatives) and natural persons (farmers) that farm the total area of more than 100 hectares (a basic selection criterion of the survey). This interesting study was conducted by means of a questionnaire survey that included information on social media awareness, development and use within the respective group of respondents (bigger agricultural enterprises).

  • Název v anglickém jazyce

    Social Network as an Integration Tool in Rural Areas

  • Popis výsledku anglicky

    Social networks have been growing at a rapid pace. Social media represent one of the most significant phenomena of today's world and are more and more integrated from the private sphere into the commercial one (e.g. into marketing where social media already play a substantial role). The present paper is aimed at introducing an initial study on the use of social media in agricultural enterprises. The study was thus targeted at agricultural enterprises ? both legal entities (public limited companies, limited liability companies and last but not least cooperatives) and natural persons (farmers) that farm the total area of more than 100 hectares (a basic selection criterion of the survey). This interesting study was conducted by means of a questionnaire survey that included information on social media awareness, development and use within the respective group of respondents (bigger agricultural enterprises).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AGRIS on-line Papers in Economics and Informatics

  • ISSN

    1804-1930

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    53-60

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus