Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PRACTICAL APPROACHES TO THE EFFICIENT ICT INTEGRATION IN THE BUSINESS ENGLISH UNIVERSITY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F12%3A55147" target="_blank" >RIV/60460709:41110/12:55147 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    PRACTICAL APPROACHES TO THE EFFICIENT ICT INTEGRATION IN THE BUSINESS ENGLISH UNIVERSITY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Emphasizing a practical approach, this research paper demonstrates the value of using ICT tools in teaching Business English to the long-term benefit of language skills acquired for future career use. Focusing on the university classroom, this study offers specific project-based examples for implementation and explores the importance of establishing an authentic business context via the invaluable help of ICT tools. This authentic context, in turn, leads to improved results for the teaching-learning process and the solid integration of ICT into a hand-on classroom environment. Based on actual classroom teaching/research, this study demonstrates that ICT tools allow the 21st century classroom to keep pace with the ever-changing business world.

  • Název v anglickém jazyce

    PRACTICAL APPROACHES TO THE EFFICIENT ICT INTEGRATION IN THE BUSINESS ENGLISH UNIVERSITY

  • Popis výsledku anglicky

    Emphasizing a practical approach, this research paper demonstrates the value of using ICT tools in teaching Business English to the long-term benefit of language skills acquired for future career use. Focusing on the university classroom, this study offers specific project-based examples for implementation and explores the importance of establishing an authentic business context via the invaluable help of ICT tools. This authentic context, in turn, leads to improved results for the teaching-learning process and the solid integration of ICT into a hand-on classroom environment. Based on actual classroom teaching/research, this study demonstrates that ICT tools allow the 21st century classroom to keep pace with the ever-changing business world.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiency and Responsibility in Education 9th International Conference - Proceedings

  • ISBN

    978-80-213-2289-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    341-353

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Sciences Prague Kamýcká 129, Prague 6, Czech Republic

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    7. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku