Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparative Study of Continuous Education in Public Services and Non-Profit Sector

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F12%3A55304" target="_blank" >RIV/60460709:41110/12:55304 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparative Study of Continuous Education in Public Services and Non-Profit Sector

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to compare the diversity of lifelong learning in public administration and non-profit sector and determine whether after 2009 there have been financial changes in the field of lifelong education of economically active populationin selected institutions. Introduction presents a theoretical definition of life-long learning specifics and the comparison of life-long learning in public administration and non-profit sector according to different thematic classifications where their differences are significant. It concerns a general view of life-long learning in comparative areas, its significance, differences in legislation, reasons of motivation and, on the contrary, barriers. Practical part of the paper focuses on a sector quantitative and qualitative research carried out within a wider field survey. Conclusion of the paper demonstrates by the method of comparison differences in the need for education within public administration institutions and non-profit organi

  • Název v anglickém jazyce

    Comparative Study of Continuous Education in Public Services and Non-Profit Sector

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to compare the diversity of lifelong learning in public administration and non-profit sector and determine whether after 2009 there have been financial changes in the field of lifelong education of economically active populationin selected institutions. Introduction presents a theoretical definition of life-long learning specifics and the comparison of life-long learning in public administration and non-profit sector according to different thematic classifications where their differences are significant. It concerns a general view of life-long learning in comparative areas, its significance, differences in legislation, reasons of motivation and, on the contrary, barriers. Practical part of the paper focuses on a sector quantitative and qualitative research carried out within a wider field survey. Conclusion of the paper demonstrates by the method of comparison differences in the need for education within public administration institutions and non-profit organi

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    9th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education (ERIE 2012)

  • ISBN

    978-80-213-2289-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    580-592

  • Název nakladatele

    ČZU v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    7. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku