Evaluace výukových přínosů multimediální případové studie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F12%3A57299" target="_blank" >RIV/60460709:41110/12:57299 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Evaluace výukových přínosů multimediální případové studie
Popis výsledku v původním jazyce
Článek identifikuje přínosy výuky prostřednictvím multimediální případové studie a srovnává je s výukou prostřednictvím případové studie prezentované pouze textovou podobou. Rozdíly ve sledovaných přístupech k výuce jsou sledovány na dvou nezávislých vzorcích studentů 5. ročníku PEF ČZU v Praze ve výuce předmětu Strategický management.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of learning with multimedia case study
Popis výsledku anglicky
Article identifies the benefits of learning through multimedia case studies and compares them with the teaching by the case studies presented in text form only. Differences in the approaches to teaching are monitored in two independent samples of students' of the fifth's year at FEM CULS Prague in teaching of the Strategic Management's course.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
2012
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
99-104
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—