Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

IMPACT OF E-LEARNING ON STUDENTS' STUDY RESULTS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F13%3A60344" target="_blank" >RIV/60460709:41110/13:60344 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    IMPACT OF E-LEARNING ON STUDENTS' STUDY RESULTS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The submitted paper explores the impact of e-learning on students' exam results. The e-learning application implemented into the taught subject ?Agricultural Commodity Quality Analysis? offered students a continuous method for testing their knowledge. Iflack of knowledge in particular area is detected in the offered online tests, students are pointed out to online learning materials for further studies. All students had to participate in the e-learning platform and perform their online tests regularly.The results achieved in tests on the e-learning application played no role in the final exam and marking of students. It was expected that the quality of preparation and performance on the e-learning platform will have positive results on the final markof each student. However, this hypothesis had to be rejected during performed statistical testing.

  • Název v anglickém jazyce

    IMPACT OF E-LEARNING ON STUDENTS' STUDY RESULTS

  • Popis výsledku anglicky

    The submitted paper explores the impact of e-learning on students' exam results. The e-learning application implemented into the taught subject ?Agricultural Commodity Quality Analysis? offered students a continuous method for testing their knowledge. Iflack of knowledge in particular area is detected in the offered online tests, students are pointed out to online learning materials for further studies. All students had to participate in the e-learning platform and perform their online tests regularly.The results achieved in tests on the e-learning application played no role in the final exam and marking of students. It was expected that the quality of preparation and performance on the e-learning platform will have positive results on the final markof each student. However, this hypothesis had to be rejected during performed statistical testing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiebci and Responsibility in Education 10 th International Conference Proceedings

  • ISBN

    978-80-213-2378-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    510-515

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Sciences Prague

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Prague, Czech Republic

  • Datum konání akce

    6. 6. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku