Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Celoživotní vzdělávání učitelů a ředitelů cvičných škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F13%3A63375" target="_blank" >RIV/60460709:41110/13:63375 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60460709:41600/13:63375

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Celoživotní vzdělávání učitelů a ředitelů cvičných škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematika celoživotního vzdělávání a celoživotního učení je zkoumána se zaměřením na oblast mimořádně specifickou a důležitou, a to ve světle fungování cvičných škol pro pedagogickou praxi. Autoři analyzují situaci na více než 30 středních odborných školách a učilištích, které jsou smluvními zařízeními vysokoškolského pracoviště, jež se dlouhodobě zabývá přípravou učitelů odborných předmětů a učitelů praktického vyučování. Výzkumné šetření, které se uskutečnilo v květnu a červnu 2013, bylo zaměřeno mimo jiné na problematiku podmínek dalšího vzdělávání ředitelů škol i ostatních pedagogických pracovníků. Dotýká se také prvních postřehů a názorů pedagogické veřejnosti na předpokládané zavádění kariérního řádu učitelů. Samostatnou dílčí, i když také velmi diskutovanou otázkou, je slučování škol ? jak se projevuje na subjektech, kde k fúzi již došlo, či tam, kde se tento akt teprve očekává, či těch, kde nebude pravděpodobně realizován. Analyzovány jsou pozitivní stránky těchto změn stejn

  • Název v anglickém jazyce

    Lifelong Education of Teachers and Head Masters of Training Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The problems of lifelong education and lifelong learning are the object of the paper focusing on specific and important sphere ? functioning of training schools for pedagogical practice. The authors analyze the situation at more than 30 secondary vocational schools which are contractual organizations of the Institute of Education and Communication that has dealt with training of teachers of vocational subjects and teachers of practical teaching for decades. The research was carried out in May and June 2013. It focused on problems of conditions of further education of head masters and other teachers. It is also concerned with perceptions and opinions of teaching stuff on expected implementation of career rules for teachers. A merge of schools is partialbut frequently discussed question ? how it demonstrates at schools that were already merged, or where is this act expected or where it will not be applied. The pros and cons of these changes are analyzed. The research is based on concret

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Celoživotní učení v podmínkách středních a vysokých škol

  • ISBN

    978-80-7375-917-9

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    236-245

  • Počet stran knihy

    314

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly