Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pilot Run of the Experiential Exercise: Are Students Able to Find and Eliminate Team Loafers?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F13%3A66692" target="_blank" >RIV/60460709:41110/13:66692 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Pilot Run of the Experiential Exercise: Are Students Able to Find and Eliminate Team Loafers?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this contribution is to present the teaching tool, which enhances students abilities to work in team. The new experiential exercise based on role-playing and gaming was designed specifically for the purposes of teaching in the management course taught at the Faculty of Economics and Management of the University of Life Sciences in Prague. The article describes learning tool, which consists of playing cards, game process, pilot runs and possible educational effects. The most important outcomeof the game is the principle Act As A, to which influence are students exposed during the play. I used methods of analogy, observation, analysis, synthesis, modelling, abstraction, and interviewing.

  • Název v anglickém jazyce

    Pilot Run of the Experiential Exercise: Are Students Able to Find and Eliminate Team Loafers?

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this contribution is to present the teaching tool, which enhances students abilities to work in team. The new experiential exercise based on role-playing and gaming was designed specifically for the purposes of teaching in the management course taught at the Faculty of Economics and Management of the University of Life Sciences in Prague. The article describes learning tool, which consists of playing cards, game process, pilot runs and possible educational effects. The most important outcomeof the game is the principle Act As A, to which influence are students exposed during the play. I used methods of analogy, observation, analysis, synthesis, modelling, abstraction, and interviewing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    10th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education 2013

  • ISBN

    978-80-213-2378-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    603-610

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Sciences Prague

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    6. 6. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000327802000080