Pilot Run of the Experiential Exercise: Are Students Able to Find and Eliminate Team Loafers?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F13%3A66692" target="_blank" >RIV/60460709:41110/13:66692 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Pilot Run of the Experiential Exercise: Are Students Able to Find and Eliminate Team Loafers?
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this contribution is to present the teaching tool, which enhances students abilities to work in team. The new experiential exercise based on role-playing and gaming was designed specifically for the purposes of teaching in the management course taught at the Faculty of Economics and Management of the University of Life Sciences in Prague. The article describes learning tool, which consists of playing cards, game process, pilot runs and possible educational effects. The most important outcomeof the game is the principle Act As A, to which influence are students exposed during the play. I used methods of analogy, observation, analysis, synthesis, modelling, abstraction, and interviewing.
Název v anglickém jazyce
Pilot Run of the Experiential Exercise: Are Students Able to Find and Eliminate Team Loafers?
Popis výsledku anglicky
The aim of this contribution is to present the teaching tool, which enhances students abilities to work in team. The new experiential exercise based on role-playing and gaming was designed specifically for the purposes of teaching in the management course taught at the Faculty of Economics and Management of the University of Life Sciences in Prague. The article describes learning tool, which consists of playing cards, game process, pilot runs and possible educational effects. The most important outcomeof the game is the principle Act As A, to which influence are students exposed during the play. I used methods of analogy, observation, analysis, synthesis, modelling, abstraction, and interviewing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
10th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education 2013
ISBN
978-80-213-2378-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
603-610
Název nakladatele
Czech University of Life Sciences Prague
Místo vydání
Prague
Místo konání akce
Prague
Datum konání akce
6. 6. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000327802000080