CUSTOMER-CONSUMER AND RESPONSIBILITY OF FIRMS IN THE CZECH REPUBLIC
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F13%3A67078" target="_blank" >RIV/60460709:41110/13:67078 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
CUSTOMER-CONSUMER AND RESPONSIBILITY OF FIRMS IN THE CZECH REPUBLIC
Popis výsledku v původním jazyce
Social responsibility of firms that enter into relations with the customer in the period globalization of the world economy, including globalization of the social processes, and accompanied consequences by the economic crisis, it is irreplaceable and isthe external manifestation of political culture in the country. In particular, if the customers are e.g. handicapped a disease or age and their economic and social status is complicated. The contribution deals with two groups of customers - consumers with diabetes mellitus and the seniors and their quality of life. The findings presented to in the Article also emerged from the project solution in the IGA PEF CZU in Prague 201111210060. "Developments of food consumer basket for consumers with disorder diabetes mellitus"
Název v anglickém jazyce
CUSTOMER-CONSUMER AND RESPONSIBILITY OF FIRMS IN THE CZECH REPUBLIC
Popis výsledku anglicky
Social responsibility of firms that enter into relations with the customer in the period globalization of the world economy, including globalization of the social processes, and accompanied consequences by the economic crisis, it is irreplaceable and isthe external manifestation of political culture in the country. In particular, if the customers are e.g. handicapped a disease or age and their economic and social status is complicated. The contribution deals with two groups of customers - consumers with diabetes mellitus and the seniors and their quality of life. The findings presented to in the Article also emerged from the project solution in the IGA PEF CZU in Prague 201111210060. "Developments of food consumer basket for consumers with disorder diabetes mellitus"
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MEZINARODNI VEDECKA KONFERENCE: HRADECKE EKONOMICKE DNY 2013 - EKONOMICKY ROZVOJ A MANAGEMENT REGIONU, DIL II
ISBN
978-80-7435-250-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
137-144
Název nakladatele
GAUDEAMUS, UNIV HRADEC KRALOVE, ROKITANSKEHO 62, HRADEC KRALOVE, 500 03, CZECH REPUBLIC
Místo vydání
Hradec Kralove, CZECH REPUBLIC
Místo konání akce
Hradec Kralove, CZECH REPUBLIC
Datum konání akce
19. 2. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000349058400021