Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Business Games Powered by Artificial Intelligence in Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F14%3A64414" target="_blank" >RIV/60460709:41110/14:64414 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Business Games Powered by Artificial Intelligence in Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The business games are a useful tool for the education of management. These games can be helpful in training of decision making and strategic planning. Each game can be understood as a simulation of real business conditions in the strategic management area. These business conditions must be effectively solved by the manager. This exercise helps student gain skills, which can be applied to the real problems in the future. The quality of the simulation closely correlates with the skills student gains. Ingeneral, the more realistic the game simulation is, the more realistic decision making must be applied by the participant. Defining the mechanisms for recording games, learning and adaptation of the intelligent computer system is the goal of the team. Atthe Czech University of Life Sciences we will have the ?Athena? named artificial intelligence with the ability to simulate human beings behaviour during playing managerial games. To describe, how to adapt the artificial intelligence base

  • Název v anglickém jazyce

    Business Games Powered by Artificial Intelligence in Education

  • Popis výsledku anglicky

    The business games are a useful tool for the education of management. These games can be helpful in training of decision making and strategic planning. Each game can be understood as a simulation of real business conditions in the strategic management area. These business conditions must be effectively solved by the manager. This exercise helps student gain skills, which can be applied to the real problems in the future. The quality of the simulation closely correlates with the skills student gains. Ingeneral, the more realistic the game simulation is, the more realistic decision making must be applied by the participant. Defining the mechanisms for recording games, learning and adaptation of the intelligent computer system is the goal of the team. Atthe Czech University of Life Sciences we will have the ?Athena? named artificial intelligence with the ability to simulate human beings behaviour during playing managerial games. To describe, how to adapt the artificial intelligence base

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiency and Responsibility in Education 2014

  • ISBN

    978-80-213-2468-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    186-195

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    5. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku