SELF-TEST AND EXAM TEST RESULTS IN THE SUBJECT APPLIED MATHEMATICS FOR IT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F14%3A65994" target="_blank" >RIV/60460709:41110/14:65994 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
SELF-TEST AND EXAM TEST RESULTS IN THE SUBJECT APPLIED MATHEMATICS FOR IT
Popis výsledku v původním jazyce
The two forms of the tests in the subject ?Applied Mathematics for Informatics? are used. The self-tests provide periodically scheduled testing to verify student's knowledge and to improve their knowledge based on tests findings. The exam-tests purpose is to assess the student's knowledge of the subject before the oral exam. In this paper the scores of periodic self-tests scores and exam-tests scores of the subject ?Applied Mathematics for Informatics? from the last 3 years have been analysed. The maingoals of this paper are to determine whether the scores of self-tests and exam-tests scores have had the similar tendency and analyse the relationships between the scores of self-tests score and exam-tests.
Název v anglickém jazyce
SELF-TEST AND EXAM TEST RESULTS IN THE SUBJECT APPLIED MATHEMATICS FOR IT
Popis výsledku anglicky
The two forms of the tests in the subject ?Applied Mathematics for Informatics? are used. The self-tests provide periodically scheduled testing to verify student's knowledge and to improve their knowledge based on tests findings. The exam-tests purpose is to assess the student's knowledge of the subject before the oral exam. In this paper the scores of periodic self-tests scores and exam-tests scores of the subject ?Applied Mathematics for Informatics? from the last 3 years have been analysed. The maingoals of this paper are to determine whether the scores of self-tests and exam-tests scores have had the similar tendency and analyse the relationships between the scores of self-tests score and exam-tests.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Efficiency and responsibility in education 2014
ISBN
978-80-213-2468-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
40-46
Název nakladatele
ČZU Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
5. 6. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—