Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SELF-TEST AND EXAM TEST RESULTS IN THE SUBJECT APPLIED MATHEMATICS FOR IT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F14%3A65994" target="_blank" >RIV/60460709:41110/14:65994 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    SELF-TEST AND EXAM TEST RESULTS IN THE SUBJECT APPLIED MATHEMATICS FOR IT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The two forms of the tests in the subject ?Applied Mathematics for Informatics? are used. The self-tests provide periodically scheduled testing to verify student's knowledge and to improve their knowledge based on tests findings. The exam-tests purpose is to assess the student's knowledge of the subject before the oral exam. In this paper the scores of periodic self-tests scores and exam-tests scores of the subject ?Applied Mathematics for Informatics? from the last 3 years have been analysed. The maingoals of this paper are to determine whether the scores of self-tests and exam-tests scores have had the similar tendency and analyse the relationships between the scores of self-tests score and exam-tests.

  • Název v anglickém jazyce

    SELF-TEST AND EXAM TEST RESULTS IN THE SUBJECT APPLIED MATHEMATICS FOR IT

  • Popis výsledku anglicky

    The two forms of the tests in the subject ?Applied Mathematics for Informatics? are used. The self-tests provide periodically scheduled testing to verify student's knowledge and to improve their knowledge based on tests findings. The exam-tests purpose is to assess the student's knowledge of the subject before the oral exam. In this paper the scores of periodic self-tests scores and exam-tests scores of the subject ?Applied Mathematics for Informatics? from the last 3 years have been analysed. The maingoals of this paper are to determine whether the scores of self-tests and exam-tests scores have had the similar tendency and analyse the relationships between the scores of self-tests score and exam-tests.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiency and responsibility in education 2014

  • ISBN

    978-80-213-2468-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    40-46

  • Název nakladatele

    ČZU Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    5. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku