Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jazykové vzdělávání v mezinárodním kontextu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F15%3A66988" target="_blank" >RIV/60460709:41110/15:66988 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jazykové vzdělávání v mezinárodním kontextu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá v teoretické rovině problematikou jazykového vzdělávání. Jelikož je jazyk nositelem kultury a v současné době nabývá interkulturní komunikace na významu, stává se téma jazykového vzdělávání jednou z klíčových oblastí rozvoje lidské osobnosti. V praktické rovině článek představuje výstupy z dotazníkového šetření provedeného u studentů v jazykových kurzech čínštiny v České republice a ve Španělsku. Tyto výstupy jsou porovnány s daty o jazykovém vzdělávání získanými v Číně a také s předchozími výzkumy. Celkem byly získány odpovědi od 98 respondentů ze tří zemí. Předkládaný článek a jeho závěry mohou posloužit jako předvýzkum, na jehož základě lze formulovat další hypotézy.

  • Název v anglickém jazyce

    Language Education in the International Context

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the problems of language from the theoretical point of view. Since language is the carrier of culture and since the inter-cultural communication has been getting more important recently, the topic of language education is becoming one of the key areas of the development of human personality. From the practice point of view, the paper introduces the output from an enquiry carried out among students of language courses of Chinese in the Czech Republic and in Spain. There were 98 responses received in total from 98 respondents from three countries. This output is compared to data about language education that had been obtained in China as well as to previous research. The submitted paper and its conclusions can be used as pre-researchwhich could serve as a basis for formulating further hypotheses.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Andragogika - čtvrtletník pro rozvoj a vzdělávání dospělých

  • ISSN

    1211-6378

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    XIX

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    11-18

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus