Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Artificial intelligence in education: Can the AI Teach Them?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F15%3A67444" target="_blank" >RIV/60460709:41110/15:67444 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Artificial intelligence in education: Can the AI Teach Them?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Managerial games are an important tool in teaching strategic management. An experimental tool, enabling to play management games with artificial intelligence, was created at the Czech University of Life Sciences in Prague within the research of possibilities of how to use artificial intelligence instruments. This machine simulates the behaviour of an opponent during a specifically designed management game. To determine and optimise the specific context, it is necessary to ask and answer the following questions: how does a player play in a relatively simple market context; how many rounds does the live player need to optimise playing strategies; in what round a live player wins with certainty over the machine; how to improve the course of the game to allow a player to acquire the necessary tacit knowledge? Answers to the above questions are sought on the basis of an experiment conducted with volunteers. This work deals with the potential of e-learning systems designed on the basis of ar

  • Název v anglickém jazyce

    Artificial intelligence in education: Can the AI Teach Them?

  • Popis výsledku anglicky

    Managerial games are an important tool in teaching strategic management. An experimental tool, enabling to play management games with artificial intelligence, was created at the Czech University of Life Sciences in Prague within the research of possibilities of how to use artificial intelligence instruments. This machine simulates the behaviour of an opponent during a specifically designed management game. To determine and optimise the specific context, it is necessary to ask and answer the following questions: how does a player play in a relatively simple market context; how many rounds does the live player need to optimise playing strategies; in what round a live player wins with certainty over the machine; how to improve the course of the game to allow a player to acquire the necessary tacit knowledge? Answers to the above questions are sought on the basis of an experiment conducted with volunteers. This work deals with the potential of e-learning systems designed on the basis of ar

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiency and Responsibility in education Proceedings

  • ISBN

    978-80-213-2560-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    436-443

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Ecnomics and Management

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    4. 6. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku