Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SWOT ANALYSIS: TOOL TO IDENTIFY STUDENTS? PERCEPTIONS OF STUDY PROGRAMS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F15%3A68211" target="_blank" >RIV/60460709:41110/15:68211 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    SWOT ANALYSIS: TOOL TO IDENTIFY STUDENTS? PERCEPTIONS OF STUDY PROGRAMS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the paper is to assess the possibility of using the application of the SWOT analysis methodology as a tool to identify students? perceptions of study programs at a university. To assess the utility of a SWOT analysis for this purpose an experiment was performed which was carried out on 72 students of Economic and Cultural Studies within the Economic politics and administration study program at the Czech University of Life Sciences, Faculty of Economics and Management. The experiment demonstrated the possibility of using SWOT analysis as a tool for identifying ideas from students. In the discussion section possibilities of working with the identified perceptions are described, and in the conclusion the possibilities of improving this method and proposals for further research are discussed.

  • Název v anglickém jazyce

    SWOT ANALYSIS: TOOL TO IDENTIFY STUDENTS? PERCEPTIONS OF STUDY PROGRAMS

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to assess the possibility of using the application of the SWOT analysis methodology as a tool to identify students? perceptions of study programs at a university. To assess the utility of a SWOT analysis for this purpose an experiment was performed which was carried out on 72 students of Economic and Cultural Studies within the Economic politics and administration study program at the Czech University of Life Sciences, Faculty of Economics and Management. The experiment demonstrated the possibility of using SWOT analysis as a tool for identifying ideas from students. In the discussion section possibilities of working with the identified perceptions are described, and in the conclusion the possibilities of improving this method and proposals for further research are discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    12th International Conference ERIE

  • ISBN

    978-80-213-2560-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    452-459

  • Název nakladatele

    PEF ČZU v Praze

  • Místo vydání

    PEF ČZU v Praze

  • Místo konání akce

    PEF ČZU v Praze

  • Datum konání akce

    4. 6. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000358527400058