Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EFFECTIVENESS OF BUSINESS ENGLISH E-LEARNING COURSE VIEWED FROM STUDENT´S PERSPECTIVE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F15%3A68612" target="_blank" >RIV/60460709:41110/15:68612 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    EFFECTIVENESS OF BUSINESS ENGLISH E-LEARNING COURSE VIEWED FROM STUDENT´S PERSPECTIVE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The topic of this paper reflects the real needs and stipulated priorities within foreign language teaching at the Faculty of Economics and Management of the Czech University of Life Sciences Prague. One of the priorities in the field of education is thereduction of the lecturer´s direct teaching load, which is connected with the use of modern ICT technologies, e-learning courses for full-time forms of studies, for distance studies and for the centres of lifelong learning outside Prague. For the purposes of the research, the e-learning course was developed. The objective of the research was to find out students´ opinion on e-learning depending on the frequencies of their responses and on their qualitative signs. Statistically significant differences inthe responses to questions are supposed to be caused by the personal experience of the students, who took part in the e-learning course and who could better judge the questions, and on the other hand, by the lack of experience of those w

  • Název v anglickém jazyce

    EFFECTIVENESS OF BUSINESS ENGLISH E-LEARNING COURSE VIEWED FROM STUDENT´S PERSPECTIVE

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of this paper reflects the real needs and stipulated priorities within foreign language teaching at the Faculty of Economics and Management of the Czech University of Life Sciences Prague. One of the priorities in the field of education is thereduction of the lecturer´s direct teaching load, which is connected with the use of modern ICT technologies, e-learning courses for full-time forms of studies, for distance studies and for the centres of lifelong learning outside Prague. For the purposes of the research, the e-learning course was developed. The objective of the research was to find out students´ opinion on e-learning depending on the frequencies of their responses and on their qualitative signs. Statistically significant differences inthe responses to questions are supposed to be caused by the personal experience of the students, who took part in the e-learning course and who could better judge the questions, and on the other hand, by the lack of experience of those w

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 12th International Conference Efficiency and Responsibility in Education 2015

  • ISBN

    978-80-213-2560-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    303-309

  • Název nakladatele

    PEF ČZU Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    4. 6. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000358527400003