Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-LEARNING IN BUSINESS ENGLISH COURSE – RESULTS OF THE QUESTIONNAIRE SURVEY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F16%3A71641" target="_blank" >RIV/60460709:41110/16:71641 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-LEARNING IN BUSINESS ENGLISH COURSE – RESULTS OF THE QUESTIONNAIRE SURVEY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper reflects the real needs and priorities within foreign language teaching at the Faculty of Economics and Management of the Czech University of Life Sciences Prague (CULS), which include the reduction of the lecturer´s direct teaching load and the use of modern ICT technologies within e-learning courses offered to students of all forms of studies. For the purposes of the research, the e-learning Business English course was developed. The objective of the research was to find out students´ opinion on e-learning based on the frequencies of their responses and on their qualitative signs. The research was conducted in accordance with the long-term aim of the CULS Prague, as well as in accordance with the language policy of the European Union, with the national policy of language education and with the long-term aims of the Ministry of Education, Youth and Sports of the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    E-LEARNING IN BUSINESS ENGLISH COURSE – RESULTS OF THE QUESTIONNAIRE SURVEY

  • Popis výsledku anglicky

    The paper reflects the real needs and priorities within foreign language teaching at the Faculty of Economics and Management of the Czech University of Life Sciences Prague (CULS), which include the reduction of the lecturer´s direct teaching load and the use of modern ICT technologies within e-learning courses offered to students of all forms of studies. For the purposes of the research, the e-learning Business English course was developed. The objective of the research was to find out students´ opinion on e-learning based on the frequencies of their responses and on their qualitative signs. The research was conducted in accordance with the long-term aim of the CULS Prague, as well as in accordance with the language policy of the European Union, with the national policy of language education and with the long-term aims of the Ministry of Education, Youth and Sports of the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Teaching English with Technology

  • ISSN

    1642-1027

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    3-17

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus