Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Farmers Market: Customer Relationship

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F16%3A71149" target="_blank" >RIV/60460709:41110/16:71149 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Farmers Market: Customer Relationship

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article is aimed at the relationship with cus tomers at farmers' markets. Customer relations are one of the components of the Business Model Canvas. The main aim is to define and identify types of relationship that customers p erceive to be established and maintained at the farmers' markets. And on the other side, whi ch ones the vendors have already tried to establish? Primary data were collected in the pe riod from May to July 2015 at urban farmer's markets located in cities with a population greater than 100,000 in the Czech Republic. Questionnaires were distributed personally to custo mers and also producers/vendors and involved also interactions between these groups at farmers' markets. The level of personal assistance, dedicated personal assistance, self-service, automa ted services, communities and co-creation were assessed. The results show that in the customer rel ations further possible improvements of Value Proposition of farmers' markets with the customer s egment can be found. The r

  • Název v anglickém jazyce

    Farmers Market: Customer Relationship

  • Popis výsledku anglicky

    This article is aimed at the relationship with cus tomers at farmers' markets. Customer relations are one of the components of the Business Model Canvas. The main aim is to define and identify types of relationship that customers p erceive to be established and maintained at the farmers' markets. And on the other side, whi ch ones the vendors have already tried to establish? Primary data were collected in the pe riod from May to July 2015 at urban farmer's markets located in cities with a population greater than 100,000 in the Czech Republic. Questionnaires were distributed personally to custo mers and also producers/vendors and involved also interactions between these groups at farmers' markets. The level of personal assistance, dedicated personal assistance, self-service, automa ted services, communities and co-creation were assessed. The results show that in the customer rel ations further possible improvements of Value Proposition of farmers' markets with the customer s egment can be found. The r

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Agrarian Perspectives XXV. – Global and European Challenges for Food Production, Agribusiness and the Rural Economy

  • ISBN

    978-80-213-2670-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    27-33

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Sciences Prague Faculty of Economics and Management

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    PEF, ČZU v Praze

  • Datum konání akce

    14. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku