Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ASSESSMENT TOOLS FOR EVALUATING KNOWLEDGE OF ONLINE STUDENTS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F16%3A72807" target="_blank" >RIV/60460709:41110/16:72807 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ASSESSMENT TOOLS FOR EVALUATING KNOWLEDGE OF ONLINE STUDENTS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with online course delivery in higher education courses in Kazakhstan. The aim of the paper is to verify whether or not the assessment of students responses to questions during online lessons may lead to improvement of quality of students knowledge and higher participation in online lessons. Survey among 165 students from 10 specialties at Pavlodar State University named after S. Toraigyrov was conducted in academic year 2014/2015. By examining basic characteristics of dispersion, the online courses with immediate evaluation attracted more students than courses without evaluation. Additionally, the evaluation has significantly and positively affected participation of students in online courses.

  • Název v anglickém jazyce

    ASSESSMENT TOOLS FOR EVALUATING KNOWLEDGE OF ONLINE STUDENTS

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with online course delivery in higher education courses in Kazakhstan. The aim of the paper is to verify whether or not the assessment of students responses to questions during online lessons may lead to improvement of quality of students knowledge and higher participation in online lessons. Survey among 165 students from 10 specialties at Pavlodar State University named after S. Toraigyrov was conducted in academic year 2014/2015. By examining basic characteristics of dispersion, the online courses with immediate evaluation attracted more students than courses without evaluation. Additionally, the evaluation has significantly and positively affected participation of students in online courses.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROCEEDINGS OF THE 13TH INTERNATIONAL CONFERENCE EFFICIENCY AND RESPONSIBILITY IN EDUCATION

  • ISBN

    978-80-213-2646-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    9-17

  • Název nakladatele

    CZECH UNIVERSITY LIFE SCIENCES PRAGUE, DEPT SYSTEMS ENG, KAMYCKA 129, PRAGUE 6 165 21, CZECH REPUBLIC

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    2. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000389901400001