Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

REGIONÁLNÍ ZNAČENÍ POTRAVIN V RAKOUSKU: REGIONÁLNÍ ZNAČKA ECHT AUS NIEDERÖSTERREICH VE VZTAHU K VYBRANÝM SOCIODEMOGRAFICKÝM CHARAKTERISTIKÁM SPOTŘEBITELŮ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F17%3A78749" target="_blank" >RIV/60460709:41110/17:78749 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/71226401:_____/17:N0100029

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    REGIONÁLNÍ ZNAČENÍ POTRAVIN V RAKOUSKU: REGIONÁLNÍ ZNAČKA ECHT AUS NIEDERÖSTERREICH VE VZTAHU K VYBRANÝM SOCIODEMOGRAFICKÝM CHARAKTERISTIKÁM SPOTŘEBITELŮ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek navazuje a rozšiřuje předchozí publikované články autorského týmu a přináší další výsledky primárního výzkumu realizovaného na přelomu roku 2014 a 2015 ve Spolkové republice Rakousko, Dolním Rakousku na vzorku 450 respondentů. Prezentované výsledky tohoto výzkumu jsou zaměřené na znalost regionální značky Echt aus Niederosterreich, která je v Dolním Rakousku nejstarší regionální značkou s významným potenciálem pro oblast cestovního ruchu. Výzkumná data byla statisticky testována pomocí Pearsonova Chí kvadrát testu nezávislosti ve vztahu k vybraným sociodemografickým charakteristikám respondentů. Výsledky výzkumu ukazují, že za klíčovou cílovou skupinu pro tento typ značení považovat především mladší a střední generaci spotřebitelů a respondenty se středoškolským vzděláním.

  • Název v anglickém jazyce

    REGIONÁLNÍ ZNAČENÍ POTRAVIN V RAKOUSKU: REGIONÁLNÍ ZNAČKA ECHT AUS NIEDERÖSTERREICH VE VZTAHU K VYBRANÝM SOCIODEMOGRAFICKÝM CHARAKTERISTIKÁM SPOTŘEBITELŮ

  • Popis výsledku anglicky

    Článek navazuje a rozšiřuje předchozí publikované články autorského týmu a přináší další výsledky primárního výzkumu realizovaného na přelomu roku 2014 a 2015 ve Spolkové republice Rakousko, Dolním Rakousku na vzorku 450 respondentů. Prezentované výsledky tohoto výzkumu jsou zaměřené na znalost regionální značky Echt aus Niederosterreich, která je v Dolním Rakousku nejstarší regionální značkou s významným potenciálem pro oblast cestovního ruchu. Výzkumná data byla statisticky testována pomocí Pearsonova Chí kvadrát testu nezávislosti ve vztahu k vybraným sociodemografickým charakteristikám respondentů. Výsledky výzkumu ukazují, že za klíčovou cílovou skupinu pro tento typ značení považovat především mladší a střední generaci spotřebitelů a respondenty se středoškolským vzděláním.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    12th International Conference on Topical Issues of Tourism - Tourism as a Crossroads of Knowledge Location: Coll Polytechn Jihlava, Jihlava, CZECH REPUBLIC

  • ISBN

    978-80-88064-30-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    328-336

  • Název nakladatele

    COLL POLYTECHNICS JIHLAVA, TOLSTEHO 1556-16, JIHLAVA, 586 01, CZECH REPUBLIC

  • Místo vydání

    Coll Polytechn Jihlava, Jihlava, CZECH REPUBLIC

  • Místo konání akce

    Coll Polytechn Jihlava, Jihlava, CZECH REPUBLIC

  • Datum konání akce

    22. 2. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku