REGIONÁLNÍ ZNAČENÍ POTRAVIN V RAKOUSKU: REGIONÁLNÍ ZNAČKA ECHT AUS NIEDERÖSTERREICH VE VZTAHU K VYBRANÝM SOCIODEMOGRAFICKÝM CHARAKTERISTIKÁM SPOTŘEBITELŮ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F17%3A78749" target="_blank" >RIV/60460709:41110/17:78749 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/71226401:_____/17:N0100029
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
REGIONÁLNÍ ZNAČENÍ POTRAVIN V RAKOUSKU: REGIONÁLNÍ ZNAČKA ECHT AUS NIEDERÖSTERREICH VE VZTAHU K VYBRANÝM SOCIODEMOGRAFICKÝM CHARAKTERISTIKÁM SPOTŘEBITELŮ
Popis výsledku v původním jazyce
Článek navazuje a rozšiřuje předchozí publikované články autorského týmu a přináší další výsledky primárního výzkumu realizovaného na přelomu roku 2014 a 2015 ve Spolkové republice Rakousko, Dolním Rakousku na vzorku 450 respondentů. Prezentované výsledky tohoto výzkumu jsou zaměřené na znalost regionální značky Echt aus Niederosterreich, která je v Dolním Rakousku nejstarší regionální značkou s významným potenciálem pro oblast cestovního ruchu. Výzkumná data byla statisticky testována pomocí Pearsonova Chí kvadrát testu nezávislosti ve vztahu k vybraným sociodemografickým charakteristikám respondentů. Výsledky výzkumu ukazují, že za klíčovou cílovou skupinu pro tento typ značení považovat především mladší a střední generaci spotřebitelů a respondenty se středoškolským vzděláním.
Název v anglickém jazyce
REGIONÁLNÍ ZNAČENÍ POTRAVIN V RAKOUSKU: REGIONÁLNÍ ZNAČKA ECHT AUS NIEDERÖSTERREICH VE VZTAHU K VYBRANÝM SOCIODEMOGRAFICKÝM CHARAKTERISTIKÁM SPOTŘEBITELŮ
Popis výsledku anglicky
Článek navazuje a rozšiřuje předchozí publikované články autorského týmu a přináší další výsledky primárního výzkumu realizovaného na přelomu roku 2014 a 2015 ve Spolkové republice Rakousko, Dolním Rakousku na vzorku 450 respondentů. Prezentované výsledky tohoto výzkumu jsou zaměřené na znalost regionální značky Echt aus Niederosterreich, která je v Dolním Rakousku nejstarší regionální značkou s významným potenciálem pro oblast cestovního ruchu. Výzkumná data byla statisticky testována pomocí Pearsonova Chí kvadrát testu nezávislosti ve vztahu k vybraným sociodemografickým charakteristikám respondentů. Výsledky výzkumu ukazují, že za klíčovou cílovou skupinu pro tento typ značení považovat především mladší a střední generaci spotřebitelů a respondenty se středoškolským vzděláním.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
12th International Conference on Topical Issues of Tourism - Tourism as a Crossroads of Knowledge Location: Coll Polytechn Jihlava, Jihlava, CZECH REPUBLIC
ISBN
978-80-88064-30-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
328-336
Název nakladatele
COLL POLYTECHNICS JIHLAVA, TOLSTEHO 1556-16, JIHLAVA, 586 01, CZECH REPUBLIC
Místo vydání
Coll Polytechn Jihlava, Jihlava, CZECH REPUBLIC
Místo konání akce
Coll Polytechn Jihlava, Jihlava, CZECH REPUBLIC
Datum konání akce
22. 2. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—