Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EVALUATION OF CONSUMER BEHAVIOUR ON THE FOOD SUPLEMENTS MARKET

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F19%3A77386" target="_blank" >RIV/60460709:41110/19:77386 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    EVALUATION OF CONSUMER BEHAVIOUR ON THE FOOD SUPLEMENTS MARKET

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The popularity of food supplements has considerably increased over the past years. People are gradually getting used to the fact that it is important to invest money into their own health, helping themselves and preventing serious diseases. As a result of this trend, the number of food supplement manufacturers has also increased significantly. The presented text deals with identifying the specifics of consumer habits in purchasing food supplements. The food supplement market, or food supplement marketing, does not copy the current marketing trends. In the case of the food supplement market it is necessary to primarily take into account the characteristics of a target group, the vast majority still being people of retirement age. The aim of this text is to determine a marketing recommendation for food supplement manufacturers. To identify the specifics of consumer habits we will use primary data gained from a survey carried out on food supplement users.

  • Název v anglickém jazyce

    EVALUATION OF CONSUMER BEHAVIOUR ON THE FOOD SUPLEMENTS MARKET

  • Popis výsledku anglicky

    The popularity of food supplements has considerably increased over the past years. People are gradually getting used to the fact that it is important to invest money into their own health, helping themselves and preventing serious diseases. As a result of this trend, the number of food supplement manufacturers has also increased significantly. The presented text deals with identifying the specifics of consumer habits in purchasing food supplements. The food supplement market, or food supplement marketing, does not copy the current marketing trends. In the case of the food supplement market it is necessary to primarily take into account the characteristics of a target group, the vast majority still being people of retirement age. The aim of this text is to determine a marketing recommendation for food supplement manufacturers. To identify the specifics of consumer habits we will use primary data gained from a survey carried out on food supplement users.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    21101 - Food and beverages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    15th Annual International Scientific Conference on Marketing Identity - Digital Mirrors

  • ISBN

    978-80-8105-984-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    559-569

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia

  • Místo vydání

    Smolenice

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    6. 10. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000467818300053