Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00109904" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00109904 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály
Popis výsledku v původním jazyce
Výživa obyvatelstva se v posledních letech výrazně změnila. Lidé se začali více zabývat vlastním zdravím a zdravým životním stylem. Podpora ochrany zdraví začíná péčí o vlastní životosprávu, kde hlavní roli hraje výživa. Doplňky stravy jsou jedním ze způsobů, které mohou pomoci dodat našemu tělu chybějící potřebné a ochranné látky, kterých není v běžné stravě dostatek. Trh s doplňky stravy je jednou z nejrychleji rostoucích oblastí výroby a obchodu nejen v České republice, ale i v Evropě. Příspěvek přináší výsledky diplomové práce, která se pokusila alespoň částečně vystihnout převládající kritéria, vedoucí spotřebitele k jejich rozhodování o výběru kupovaných produktů na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály, přináší výsledky analýzya hodnocení podstatných aspektů nákupního chování spotřebitelů. Výsledky vychází marketingového průzkumu realizovaného v březnu a dubnu 2007 formou dotazníkového šetření (n = 200). Podrobněji se věnuje hlavním faktorům, které ovlivňují n
Název v anglickém jazyce
Selected aspects of consumer behavior on the market with food supplements, with the emphasis on vitamins and minerals
Popis výsledku anglicky
Consumption patterns of people have significantly changed in last years. People started to be more concerned about their health and healthy lifestyle. Health protection begins with a care for one's way of living, where nutrition plays an important role.Food supplements can add the body essential and vital substances that are not sufficiently contained in our meals. The market with food supplements is one of the fastest growing segments in production and trade not only in the Czech Republic, but also inEurope. This paper presents results of diploma thesis focusing on prevail criteria influencing consumers in their decision-making when purchasing products on the market with food supplements, with an emphasis on vitamins and minerals. It provides results of analyses and evaluation of substantial aspects of purchasing behavior of consumer. As a base for the results served marketing survey conducted in March and April 2007 through questionnaires (n = 200). It focuses on specific factors h
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod a spotřebitel '07
ISBN
978-80-7302-131-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1-7
Název nakladatele
Konvoj
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Luhačovice
Datum konání akce
5. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—