Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00109904" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00109904 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výživa obyvatelstva se v posledních letech výrazně změnila. Lidé se začali více zabývat vlastním zdravím a zdravým životním stylem. Podpora ochrany zdraví začíná péčí o vlastní životosprávu, kde hlavní roli hraje výživa. Doplňky stravy jsou jedním ze způsobů, které mohou pomoci dodat našemu tělu chybějící potřebné a ochranné látky, kterých není v běžné stravě dostatek. Trh s doplňky stravy je jednou z nejrychleji rostoucích oblastí výroby a obchodu nejen v České republice, ale i v Evropě. Příspěvek přináší výsledky diplomové práce, která se pokusila alespoň částečně vystihnout převládající kritéria, vedoucí spotřebitele k jejich rozhodování o výběru kupovaných produktů na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitaminy a minerály, přináší výsledky analýzya hodnocení podstatných aspektů nákupního chování spotřebitelů. Výsledky vychází marketingového průzkumu realizovaného v březnu a dubnu 2007 formou dotazníkového šetření (n = 200). Podrobněji se věnuje hlavním faktorům, které ovlivňují n

  • Název v anglickém jazyce

    Selected aspects of consumer behavior on the market with food supplements, with the emphasis on vitamins and minerals

  • Popis výsledku anglicky

    Consumption patterns of people have significantly changed in last years. People started to be more concerned about their health and healthy lifestyle. Health protection begins with a care for one's way of living, where nutrition plays an important role.Food supplements can add the body essential and vital substances that are not sufficiently contained in our meals. The market with food supplements is one of the fastest growing segments in production and trade not only in the Czech Republic, but also inEurope. This paper presents results of diploma thesis focusing on prevail criteria influencing consumers in their decision-making when purchasing products on the market with food supplements, with an emphasis on vitamins and minerals. It provides results of analyses and evaluation of substantial aspects of purchasing behavior of consumer. As a base for the results served marketing survey conducted in March and April 2007 through questionnaires (n = 200). It focuses on specific factors h

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod a spotřebitel '07

  • ISBN

    978-80-7302-131-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    Konvoj

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Luhačovice

  • Datum konání akce

    5. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku