Spotřebitelé a nákupní podmínky v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00144453" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00144453 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spotřebitelé a nákupní podmínky v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola monografie přinášející výsledky výzkumu zaměřeného na chování spotřebitelů na trhu potravin, preferovaná hlavní nákupní místa, faktory ovlivňující hlavní místa nákupu, využívané zdroje informací pro rozhodování o nákupu potravin, kritéria při výběru potravin a segmentaci na trhu s potravinami
Název v anglickém jazyce
Consumers and shopping conditions in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Chapter presenting results of research focused on consumer behavior on the market with food, preferred places of purchases, factors influencing choice of main points of purchases, used sources of information when deciding about food purchases, criteria applied when choosing food products, and segmentation on the market with food.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Chování spotřebitele při nákupu potravin
ISBN
978-80-87197-20-2
Počet stran výsledku
25
Strana od-do
—
Počet stran knihy
146
Název nakladatele
Alfa nakladatelství, s.r.o.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—