Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of Consumer Preferences of Czech Shoppers with at least Secondary Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F20%3A81945" target="_blank" >RIV/60460709:41110/20:81945 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ibima.org/accepted-paper/evaluation-of-consumer-preferences-of-czech-shoppers-with-at-least-secondary-education/" target="_blank" >https://ibima.org/accepted-paper/evaluation-of-consumer-preferences-of-czech-shoppers-with-at-least-secondary-education/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of Consumer Preferences of Czech Shoppers with at least Secondary Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cross market changes in consumer preferences go hand in hand with the development of society, the advent of technology and globalization. Household consumption has long been on the rise and the term consumer society has become increasingly popular. As market supply and competition increase, consumers are faced with a sea of options which in turn both stimulate aggregate consumption and affect the factors considered by consumers when making a purchasing decision.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of Consumer Preferences of Czech Shoppers with at least Secondary Education

  • Popis výsledku anglicky

    Cross market changes in consumer preferences go hand in hand with the development of society, the advent of technology and globalization. Household consumption has long been on the rise and the term consumer society has become increasingly popular. As market supply and competition increase, consumers are faced with a sea of options which in turn both stimulate aggregate consumption and affect the factors considered by consumers when making a purchasing decision.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Education Excellence and Innovation Management: A 2025 Vision to Sustain Economic Development during Global Challenges

  • ISBN

    978-0-9998551-4-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    14899-14905

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Spain

  • Místo konání akce

    Spain

  • Datum konání akce

    1. 4. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku