Trendy v marketingové komunikaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868409" target="_blank" >RIV/70883521:28130/12:43868409 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Trendy v marketingové komunikaci
Popis výsledku v původním jazyce
Obor marketingové komunikace je rychle se rozvíjející disciplínou, která na jedné straně sleduje trendy a aktuální dění ve společnosti a reaguje na ně, na druhé straně trendy vytváří a určuje tak nákupní chování spotřebitelů. Studie se snaží představit základní trendy v marketingové komunikaci.
Název v anglickém jazyce
Trends in Marketing Communications
Popis výsledku anglicky
The branch of marketing communications is a rapidly elvoving discipline, which follows trends in society and responds to them, on the other hands creates trends and determines the consumer behavior. The study aims to introduce the basic trends in marketing communications.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů