Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trendy v marketingové komunikaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868409" target="_blank" >RIV/70883521:28130/12:43868409 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Trendy v marketingové komunikaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obor marketingové komunikace je rychle se rozvíjející disciplínou, která na jedné straně sleduje trendy a aktuální dění ve společnosti a reaguje na ně, na druhé straně trendy vytváří a určuje tak nákupní chování spotřebitelů. Studie se snaží představit základní trendy v marketingové komunikaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Trends in Marketing Communications

  • Popis výsledku anglicky

    The branch of marketing communications is a rapidly elvoving discipline, which follows trends in society and responds to them, on the other hands creates trends and determines the consumer behavior. The study aims to introduce the basic trends in marketing communications.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů