Conflicts between words, images and reality in contemporary advertising
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F19%3A00053524" target="_blank" >RIV/61384399:31130/19:00053524 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.igi-global.com/book/role-language-symbols-promotional-strategies/192043" target="_blank" >https://www.igi-global.com/book/role-language-symbols-promotional-strategies/192043</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Conflicts between words, images and reality in contemporary advertising
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: meaning of words; marketing strategy; marketing communication; advertising; marketing trends; redundancy of information; challenges of marketing.
Název v anglickém jazyce
Conflicts between words, images and reality in contemporary advertising
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: meaning of words; marketing strategy; marketing communication; advertising; marketing trends; redundancy of information; challenges of marketing.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
The role of language and symbols in promotional strategies and marketing schemes
ISBN
9781522557784
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
106-125
Počet stran knihy
300
Název nakladatele
IGI Global
Místo vydání
Hershey
Kód UT WoS kapitoly
—