Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Conflicts between words, images and reality in contemporary advertising

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F19%3A00053524" target="_blank" >RIV/61384399:31130/19:00053524 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.igi-global.com/book/role-language-symbols-promotional-strategies/192043" target="_blank" >https://www.igi-global.com/book/role-language-symbols-promotional-strategies/192043</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Conflicts between words, images and reality in contemporary advertising

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: meaning of words; marketing strategy; marketing communication; advertising; marketing trends; redundancy of information; challenges of marketing.

  • Název v anglickém jazyce

    Conflicts between words, images and reality in contemporary advertising

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: meaning of words; marketing strategy; marketing communication; advertising; marketing trends; redundancy of information; challenges of marketing.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    The role of language and symbols in promotional strategies and marketing schemes

  • ISBN

    9781522557784

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    106-125

  • Počet stran knihy

    300

  • Název nakladatele

    IGI Global

  • Místo vydání

    Hershey

  • Kód UT WoS kapitoly