Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora maloobchodu pomocí moderních nástrojů marketingové komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F22%3A91748" target="_blank" >RIV/60460709:41110/22:91748 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora maloobchodu pomocí moderních nástrojů marketingové komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Currently, sales support within marketing communication is taking shape in more or less comprehensive forms, which are becoming an influential determinant of customer behavior and the retail environment. The changes brought about by digitization in the field of communication put the consumer in a different position as a decision-maker. It is he who receives the information and it is entirely up to him to choose and use the form of communication channel. It is proven that consumers make decisions at the last minute, especially thanks to modern sales support tools. This change in the position of the consumer leads the retail industry to search for new ways of selling concepts that will become an influential factor of competitiveness in the domestic and global markets. The article points to this new challenge for retail in the area of greater use of creative thinking, where digitization and creativity in communication play a key role.

  • Název v anglickém jazyce

    Retail support using modern marketing communication tools

  • Popis výsledku anglicky

    Currently, sales support within marketing communication is taking shape in more or less comprehensive forms, which are becoming an influential determinant of customer behavior and the retail environment. The changes brought about by digitization in the field of communication put the consumer in a different position as a decision-maker. It is he who receives the information and it is entirely up to him to choose and use the form of communication channel. It is proven that consumers make decisions at the last minute, especially thanks to modern sales support tools. This change in the position of the consumer leads the retail industry to search for new ways of selling concepts that will become an influential factor of competitiveness in the domestic and global markets. The article points to this new challenge for retail in the area of greater use of creative thinking, where digitization and creativity in communication play a key role.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy v pdnikání

  • ISBN

    978-80-261-1129-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    0-11

  • Název nakladatele

    ZČU Plzeň

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    10. 11. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku