Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Applications of NRTC Cycle to Determine a Different Fuel Consumption and Harmful Emissions Caused by Changes of Engine?s Technical Conditions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41210%2F08%3A25330" target="_blank" >RIV/60460709:41210/08:25330 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60460709:41310/08:25330

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Applications of NRTC Cycle to Determine a Different Fuel Consumption and Harmful Emissions Caused by Changes of Engine?s Technical Conditions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main topic of the paper is to determine different fuel consumption and harmful emissions caused by engine?s changes of technical conditions. The change of technical condition of combustion engine at any working point of engine proves different changeof fuel consumption and production of harmful emissions. Therefore it is necessary to compare two technical conditions to determine the same engine load. For this purpose the special simulation programme of engine load in Non-Road Transient Cycle (NRTC)was created.

  • Název v anglickém jazyce

    Applications of NRTC Cycle to Determine a Different Fuel Consumption and Harmful Emissions Caused by Changes of Engine?s Technical Conditions

  • Popis výsledku anglicky

    The main topic of the paper is to determine different fuel consumption and harmful emissions caused by engine?s changes of technical conditions. The change of technical condition of combustion engine at any working point of engine proves different changeof fuel consumption and production of harmful emissions. Therefore it is necessary to compare two technical conditions to determine the same engine load. For this purpose the special simulation programme of engine load in Non-Road Transient Cycle (NRTC)was created.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/OC%20193" target="_blank" >OC 193: Metody hodnocení a multidisciplinární ocenění vlivů dopravy na trvale udržitelné životní prostředí</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Eksploatacja i niezawodnosc, Maintenence and Reliability

  • ISSN

    1507-2711

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    40

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus