Modernizace praktické výuky technických oborů se zaměřením na mechanické zkoušky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41310%2F13%3A62919" target="_blank" >RIV/60460709:41310/13:62919 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Modernizace praktické výuky technických oborů se zaměřením na mechanické zkoušky
Popis výsledku v původním jazyce
Výuka studentů technických oborů je pro průmysl podstatná a žádoucí. K zajištění optimálních podmínek výuky v technických předmětech je podstatné mít praktické a didaktické pomůcky poplatné své době. V rámci výuky technických předmětů zajišťovaných na Katedře materiálu a strojírenské technologie došlo v roce 2012 k výraznému posílení praktické výuky díky pořízení Univerzálního zkušebního stroje a teoretické části díky vytvoření multimediálních studijních podkladů zaměřených na měření, se kterým se studenti seznamují během výuku. Pro zajištění zpětné vazby pro výuku byl na konci semestru distribuován dotazník. Dotazníkové šetření mělo jediný cíl a to určit přínos implementace nového zařízení a didaktických pomůcek v rámci výuky.
Název v anglickém jazyce
Modernization of technical subject practical lessons focusing on mechanical tests
Popis výsledku anglicky
Teaching students of technical branches is essential and desirable for an industry. For securing optimum con-ditions for teaching technical subjects it is essential to have both practical and didactic aids of modern time. Within teaching technical subjects ensured by Department of Material Science and Manufacturing Technology it came in year 2012 to a significant strengthening of the practical lessons owing to buying Universal testing ma-chine and the theoretical part owing to creating multimedia studying bases focused on measurement with which students are get acquainted during lessons. For ensuring a feedback for the lesson a questionnaire was distributed in the end of the term. The only aim of the questionnaire was to determine a contribution of theimplementation of new equipment and didactic aids within the teaching students of technical branches. From addressed about 400 students 295 of them have completed the questionnaire. Fig. 1 till 7 show the results of the questionnaire, th
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Strojírenská technologie
ISSN
1211-4162
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
81-85
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—