Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Chemicko-fysikální praktika pro studenty bakalářského stupně nechemického zaměření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28110%2F07%3A63505276" target="_blank" >RIV/70883521:28110/07:63505276 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Chemicko-fysikální praktika pro studenty bakalářského stupně nechemického zaměření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzhledem ke skutečnosti, že v rámci bakalářského studia na Fakultě managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně chyběla výuka technických předmětů, byly vypracovány osnovy předmětu Nauka o zboží a bylo rozhodnuto, že tento předmět bude zajišťován vyučujícími z Fakulty technologické. Tato mezi-fakultní spolupráce se datuje od počátku vzniku University Tomáše Bati. Předložená práce předkládá výsledky pedagogického výzkumu, který byl proveden ve školním roce 2004/2005 při zajišťování výuky laboratorních cvičení zpředmětu Nauka o zboží. V příspěvku je presentována příprava na laboratorní cvičení, realisace laboratorních cvičení, pedagogická a didaktická diagnostika výkonu studentů při praktických cvičeních a laboratorních protokolů s využitím vlastní posuzovací škály. Závěr patří pedagogické sebereflexi a stručnému zhodnocení klimatu studijních skupin.

  • Název v anglickém jazyce

    Chemical-physical practices for bachelor students of non-chemical branch

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with teacher's activities to be related to a preparation, a carrying out and an evaluation of a lesson (pedagogic and didactics diagnostics). The key objective is focused on the carrying out of a lesson emphasizing the basic didactics components (the aim and the content of the lesson, teaching methods, didactics tools and didactics principles). In addition, the importance of student's motivation and the structure of the lesson are presented. The main, practical part of this work, documents didactical components used in the subject of Commodity Studies at teaching of the first year bachelor's students at Faculty of Management and Economics of Tomas Bata University in Zlín. Firstly, the preparation, carrying out and evaluation of 3 lectures is presented. Secondly, the technical, material and organizational preparation, carrying out and evaluation of the laboratory practice over the whole term is described.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    APROCHEM 2007

  • ISBN

    978-80-02-01893-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    2293-2299

  • Název nakladatele

    PetroCHemProgress

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku