Chemicko-fysikální praktika pro studenty bakalářského stupně nechemického zaměření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28110%2F07%3A63505276" target="_blank" >RIV/70883521:28110/07:63505276 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Chemicko-fysikální praktika pro studenty bakalářského stupně nechemického zaměření
Popis výsledku v původním jazyce
Vzhledem ke skutečnosti, že v rámci bakalářského studia na Fakultě managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně chyběla výuka technických předmětů, byly vypracovány osnovy předmětu Nauka o zboží a bylo rozhodnuto, že tento předmět bude zajišťován vyučujícími z Fakulty technologické. Tato mezi-fakultní spolupráce se datuje od počátku vzniku University Tomáše Bati. Předložená práce předkládá výsledky pedagogického výzkumu, který byl proveden ve školním roce 2004/2005 při zajišťování výuky laboratorních cvičení zpředmětu Nauka o zboží. V příspěvku je presentována příprava na laboratorní cvičení, realisace laboratorních cvičení, pedagogická a didaktická diagnostika výkonu studentů při praktických cvičeních a laboratorních protokolů s využitím vlastní posuzovací škály. Závěr patří pedagogické sebereflexi a stručnému zhodnocení klimatu studijních skupin.
Název v anglickém jazyce
Chemical-physical practices for bachelor students of non-chemical branch
Popis výsledku anglicky
The paper deals with teacher's activities to be related to a preparation, a carrying out and an evaluation of a lesson (pedagogic and didactics diagnostics). The key objective is focused on the carrying out of a lesson emphasizing the basic didactics components (the aim and the content of the lesson, teaching methods, didactics tools and didactics principles). In addition, the importance of student's motivation and the structure of the lesson are presented. The main, practical part of this work, documents didactical components used in the subject of Commodity Studies at teaching of the first year bachelor's students at Faculty of Management and Economics of Tomas Bata University in Zlín. Firstly, the preparation, carrying out and evaluation of 3 lectures is presented. Secondly, the technical, material and organizational preparation, carrying out and evaluation of the laboratory practice over the whole term is described.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
APROCHEM 2007
ISBN
978-80-02-01893-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
2293-2299
Název nakladatele
PetroCHemProgress
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—