Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Základní principy didaktiky praktického vyučování pro zemědělství, lesnictví a příbuzné obory

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41600%2F18%3A76799" target="_blank" >RIV/60460709:41600/18:76799 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Základní principy didaktiky praktického vyučování pro zemědělství, lesnictví a příbuzné obory

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie vysvětluje terminologii používanou v didaktice praktického vyučování, zaměřuje se na praktické vyučování v zemědělském oboru a v oborech příbuzných. Cíle výchovy a vzdělávání předmětu praxe v oborech vzdělání na středních odborných školách a v předmětu odborný výcvik v oborech vzdělání na středních odborných učilištích souvisejí s použitím vhodných organizačních forem, vyučovacích metod, materiálních prostředků a didaktické techniky v praktických vyučovacích jednotkách. preferovány jsou aktivizační metody výuky předmětů praktického vyučování a rovněž produktivní činnost ve vybraných tématech. Specifikovány jsou i požadavky na učitele praktického vyučování a jejich předpokládané kompetence, na jejich přípravu na praktické vyučovací jednotky.

  • Název v anglickém jazyce

    Basic principles of didactic of practical training for agriculture, forestry and related branches

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph explains the basic termonology used in the didactic of practical training, focused on practical training in agriculture and related branches. The goals of education in subject practice at the secondary vocational schools and in subject vocational trainin gat the apprentice schools relate with educational structures, teaching methods and supporting teaching materials on practical classes. Active approaches in educational methods on classes of subject of practical training, as well as value-treating labor in choice themes are advocated. The requirements for qualification of the teachers of practical training and are designed in terms of their competences, on their preparation before teaching for practical classes.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-213-2846-4

  • Počet stran knihy

    74

  • Název nakladatele

    Reprografické studio PEF ČZU v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy