Strategie rozvoje kariérového poradenství ve středním odborném vzdělávání (Jak učit žáky kariérně myslet)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41600%2F22%3A94399" target="_blank" >RIV/60460709:41600/22:94399 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie rozvoje kariérového poradenství ve středním odborném vzdělávání (Jak učit žáky kariérně myslet)
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie poskytuje komplexní pohled na kariérové poradenství a vzdělávání v prostředí středních odborných škol. Přináší originální výsledky výzkumného dotazníkového šetření mezi žáky a výchovnými / kariérovými poradci a také základní pohled na možnosti implementace kariérové výchovy do učebních osnov a na způsoby naplňování průřezového tématu člověk a svět práce ve školních vzdělávacích programech. Struktura monografie je rozdělena na úvod, sedm kapitol, shrnutí, seznam literatury, seznam tabulek a obrázků a přílohy s úplnými zněními dotazníků pro žáky a výchovné poradce.
Název v anglickém jazyce
Strategies for developing career guidance in secondary vocational education (How to teach students to think about their careers)
Popis výsledku anglicky
The monograph provides a comprehensive view of career guidance and education in the secondary vocational school environment. It presents the original results of a research questionnaire survey among students and educational/career counselors, and also provides a basic view on the possibilities of implementing career education in the curriculum and how to fulfill the cross-cutting theme of man and the world of work in school curricula. The structure of the monograph is divided into an introduction, seven chapters, a summary, a list of references, a list of tables and figures, and appendices with full questionnaire texts for students and counselors.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-213-3235-5
Počet stran knihy
146
Název nakladatele
Nakladatelství České zemědělské univerzity v Praze
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—