Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie rozvoje kariérového poradenství ve středním odborném vzdělávání (Jak učit žáky kariérně myslet)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41600%2F22%3A94399" target="_blank" >RIV/60460709:41600/22:94399 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie rozvoje kariérového poradenství ve středním odborném vzdělávání (Jak učit žáky kariérně myslet)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie poskytuje komplexní pohled na kariérové poradenství a vzdělávání v prostředí středních odborných škol. Přináší originální výsledky výzkumného dotazníkového šetření mezi žáky a výchovnými / kariérovými poradci a také základní pohled na možnosti implementace kariérové výchovy do učebních osnov a na způsoby naplňování průřezového tématu člověk a svět práce ve školních vzdělávacích programech. Struktura monografie je rozdělena na úvod, sedm kapitol, shrnutí, seznam literatury, seznam tabulek a obrázků a přílohy s úplnými zněními dotazníků pro žáky a výchovné poradce.

  • Název v anglickém jazyce

    Strategies for developing career guidance in secondary vocational education (How to teach students to think about their careers)

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph provides a comprehensive view of career guidance and education in the secondary vocational school environment. It presents the original results of a research questionnaire survey among students and educational/career counselors, and also provides a basic view on the possibilities of implementing career education in the curriculum and how to fulfill the cross-cutting theme of man and the world of work in school curricula. The structure of the monograph is divided into an introduction, seven chapters, a summary, a list of references, a list of tables and figures, and appendices with full questionnaire texts for students and counselors.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-213-3235-5

  • Počet stran knihy

    146

  • Název nakladatele

    Nakladatelství České zemědělské univerzity v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy