Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Emise organických sloučenin produkované motorem Škoda 1.4 v závislosti na otáčkách a zatížení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22320%2F05%3A00014270" target="_blank" >RIV/60461373:22320/05:00014270 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/46747885:24210/05:24210006

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Emise organických sloučenin produkované motorem Škoda 1.4 v závislosti na otáčkách a zatížení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Emissions of CO, HC, NOx, aldehydes, volatile hydrocarbons, and polyaromatic hydrocarbons were measured on Euro 3 1 400 ccm SI engine using test brake stand at varied engine conditions (speed, load). The engine emitted up to 100 times more CO at high-load conditions, while ?-value was smaller than about 0.91, compared to regimes operating under stoichiometric conditions. Emissions of HC were also several times higher at high load conditions. Very low ?-values are set purposely by engine control unit athigh-load conditions probably due to the protection of starter catalytic converter

  • Název v anglickém jazyce

    Emise organických sloučenin produkované motorem Škoda 1.4 v závislosti na otáčkách a zatížení

  • Popis výsledku anglicky

    Emissions of CO, HC, NOx, aldehydes, volatile hydrocarbons, and polyaromatic hydrocarbons were measured on Euro 3 1 400 ccm SI engine using test brake stand at varied engine conditions (speed, load). The engine emitted up to 100 times more CO at high-load conditions, while ?-value was smaller than about 0.91, compared to regimes operating under stoichiometric conditions. Emissions of HC were also several times higher at high load conditions. Very low ?-values are set purposely by engine control unit athigh-load conditions probably due to the protection of starter catalytic converter

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA101%2F04%2F0667" target="_blank" >GA101/04/0667: Vliv složení náplně válce a průběhu spalovacího procesu na emise organických látek z výfuku zážehových motorů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník 36. mezinárodní konference KOKA 2005

  • ISBN

    80-01-03293-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    45-52

  • Název nakladatele

    ČVUT

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    5. 4. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku