Přímá distribuce na trhu s biopotravinami
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F04%3A00011014" target="_blank" >RIV/60461373:22340/04:00011014 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přímá distribuce na trhu s biopotravinami
Popis výsledku v původním jazyce
Stať se zabývá volbou a navrhováním distribučních cest biopotravin. Vedle přímé distribuce, která nejlépe vyhovuje vyhovuje specifickým rysům marketingové strategie biopotravin, se s rostoucí kapacitou producentů biopotravin a poptávkou spotřebitelů
Název v anglickém jazyce
Direct Channel in Distribution of the Organic Food
Popis výsledku anglicky
The contribution is dealing with choice and design of distribution chains of organic food products. In addition to direct distribution which is best suitable to marketing strategy of organic food in context of the growing demand and capacity of the produ
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderné prístupy k manažmentu podniku
ISBN
80-969189-0-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
94-97
Název nakladatele
STU Bratislava
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
13. 5. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—