Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Outsourcing - ničitel pracovních míst a nebo šance do budoucnosti?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F06%3A00016639" target="_blank" >RIV/60461373:22340/06:00016639 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Outsourcing - Job-killer or Chance for Future?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Maintenance of equipments, machines and plants is increasing to be defined as key of economical success for manufacturing companies. The changing of management concepts (Lean Production, Outsourcing, Total productive Maintenance, etc.) makes high and newdemands on management of maintenance department. To be prepared for requirements of the future it is necessary to question the actual state of maintenance and to generate new ideas for future development. Targets of this paper is to describe a systematic way which enables maintenance managers to find answer to frequently asked question about service effectiveness and costs of maintenance job. In this paper you will find description of targets in outsourcing processes from the point of view of outsourcing company and outsourced employee; actual and future trend in technical services - what will be the position of an employee; bases and activities for developing outsourcing processes as a chance for employees

  • Název v anglickém jazyce

    Outsourcing - Job-killer or Chance for Future?

  • Popis výsledku anglicky

    Maintenance of equipments, machines and plants is increasing to be defined as key of economical success for manufacturing companies. The changing of management concepts (Lean Production, Outsourcing, Total productive Maintenance, etc.) makes high and newdemands on management of maintenance department. To be prepared for requirements of the future it is necessary to question the actual state of maintenance and to generate new ideas for future development. Targets of this paper is to describe a systematic way which enables maintenance managers to find answer to frequently asked question about service effectiveness and costs of maintenance job. In this paper you will find description of targets in outsourcing processes from the point of view of outsourcing company and outsourced employee; actual and future trend in technical services - what will be the position of an employee; bases and activities for developing outsourcing processes as a chance for employees

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Modern Approaches to Corporate Management

  • ISBN

    80-227-2284-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    447-451

  • Název nakladatele

    STU Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    13. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku