Integrace podnikových funkcí při uspokojování potřeb zákazníků"
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019470" target="_blank" >RIV/60461373:22340/07:00019470 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Integrace podnikových funkcí při uspokojování potřeb zákazníků"
Popis výsledku v původním jazyce
Přechod k procesnímu řízení nabývá na významu v prostředí dodavatelských řetězců vyžadujících hotrizontální a vertikální integraci materiálových a informačních toků. V manažerské praxi však pokračují problémy s koordinací jednotlivých částí managementu podniků, zejména marketingu a logistiky. Stať věnuje pozornost elementárním aktivitám nezbytným pro uspokojování potřeb zákazníků a analyzuje u nich důsledky případného nekoordinovaného přístupu podnikových funkcí při jejich zabezpečení. Autoři navrhují metody prosazování a dosahování efektivnosti splupráce části managementu podniku.
Název v anglickém jazyce
Enterprise managerial function integration in customer services processing
Popis výsledku anglicky
In the customer services processing is very important change to process management in the supply chain environment. It need horizontal and vertical integration not only in the whole supply chain, but inside in the company too. But in the managerial practice continue problems with coordination of enterprise management partial fields particularly between marketing and logistics. Contribution is focused on the basic activities, which are necessary for customers needs fulfilling, authors analyze subsequences of the no coordinated approach . Authors propose methods of the implementation of the collaboration of enterprise managerial functions in customer needs fulfilling.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
12-14
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—