Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrace podnikových funkcí při uspokojování potřeb zákazníků"

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019470" target="_blank" >RIV/60461373:22340/07:00019470 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Integrace podnikových funkcí při uspokojování potřeb zákazníků"

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přechod k procesnímu řízení nabývá na významu v prostředí dodavatelských řetězců vyžadujících hotrizontální a vertikální integraci materiálových a informačních toků. V manažerské praxi však pokračují problémy s koordinací jednotlivých částí managementu podniků, zejména marketingu a logistiky. Stať věnuje pozornost elementárním aktivitám nezbytným pro uspokojování potřeb zákazníků a analyzuje u nich důsledky případného nekoordinovaného přístupu podnikových funkcí při jejich zabezpečení. Autoři navrhují metody prosazování a dosahování efektivnosti splupráce části managementu podniku.

  • Název v anglickém jazyce

    Enterprise managerial function integration in customer services processing

  • Popis výsledku anglicky

    In the customer services processing is very important change to process management in the supply chain environment. It need horizontal and vertical integration not only in the whole supply chain, but inside in the company too. But in the managerial practice continue problems with coordination of enterprise management partial fields particularly between marketing and logistics. Contribution is focused on the basic activities, which are necessary for customers needs fulfilling, authors analyze subsequences of the no coordinated approach . Authors propose methods of the implementation of the collaboration of enterprise managerial functions in customer needs fulfilling.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing a komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    12-14

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus