Analýza účinnosti akcí na podporu prodeje
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019477" target="_blank" >RIV/60461373:22340/07:00019477 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza účinnosti akcí na podporu prodeje
Popis výsledku v původním jazyce
Akce na podporu prodeje jsou nástrojem, který má výrazný vliv na úroveň poptávky.Stať prezentuje nejčastěji užívané typy akcí na podporu prodeje potravinářských výrobků v obchodních řetězcích a ukazatele používané pro hodnocení jejich účinnosti. Na příkladě vybraných značek ilustruje výpočet ukazatelů a jejich využití při předpovědích poptávky.
Název v anglickém jazyce
Sales promotion efficiency analysis
Popis výsledku anglicky
Sales promotion is common marketing instrument to both manufacturers and retailers in fast moving consumer goods industries. When using sales promotion it is very important to analyze the sales promotion types and actions effects, because they help not only to enhance or hold the market share, but they also cause logistical costs or revenue decrease.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Modern Approaches to corporate management
ISBN
978-80-227-2750-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
37-43
Název nakladatele
STU Bratislava
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
6. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—