Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vztah logistiky a marketingu v kontextu Supply Chain

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F09%3A00022020" target="_blank" >RIV/60461373:22340/09:00022020 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vztah logistiky a marketingu v kontextu Supply Chain

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Řízení vztahů v kontextu supply chain za účelem získání konkurenční výhody je stálým předmětem zájmu nejenom vědců, ale i vedoucích pracovníků v mnoha oblastech průmyslu. Je zřejmé, že přehodnocení způsobu soutěžení firem na trhu se v současnosti stává tématem číslo 1. V dnešní době je nepravděpodobné dosáhnout úspěchu ?pouhým? spojováním potřeb trhu s možnostmi organizace, a to z důvodu snadného kopírování technologií a napodobování hodnoty značek. Je nutné správně řídit a zapojovat všechny základní procesy do uspokojování potřeb zákazníků, tedy integrovat procesy mezi nakupujícím a prodávajícím. Jelikož v dostupné literatuře není příliš praktických informací o implementaci supply chain managementu v ČR a o tom, jak tyto vztahy řídit v běžné praxi, vzala jsem si v tomto článku za cíl zmapovat a shrnout dosavadní poznatky o této strategii řízení získané v zahraničí.

  • Název v anglickém jazyce

    Relationship between Logistics and Marketing in the Context of Supply Chain

  • Popis výsledku anglicky

    The idea of managing supply chain partnerships for competitive advantage is constant interest amongst both academic researchers and industry executives. It is evident that the revaluation of the way how to compete with the other companies is the topic number 1 now. In the present it is unlikely to achieve a success ?just? by linking needs of the market with possibilities of the organization, namely by the reason of easy copying of technologies and easy imitation of the brand value. It is necessary to control well and involve all basic processes to the satisfying customer needs that means to integrate processes among buyers and suppliers. There are not much of practical experiences about the implementation of supply chain in the Czech Republic and how these relations are driven in the standard practice that is the reason why the aim of this article is to summarize pieces of knowledge about this strategy from other countries.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Modern Approaches to the Corporate Management 2009

  • ISBN

    978-80-227-3169-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    STU Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    10. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku