Vztah logistiky a marketingu v kontextu Supply Chain
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F09%3A00022020" target="_blank" >RIV/60461373:22340/09:00022020 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vztah logistiky a marketingu v kontextu Supply Chain
Popis výsledku v původním jazyce
Řízení vztahů v kontextu supply chain za účelem získání konkurenční výhody je stálým předmětem zájmu nejenom vědců, ale i vedoucích pracovníků v mnoha oblastech průmyslu. Je zřejmé, že přehodnocení způsobu soutěžení firem na trhu se v současnosti stává tématem číslo 1. V dnešní době je nepravděpodobné dosáhnout úspěchu ?pouhým? spojováním potřeb trhu s možnostmi organizace, a to z důvodu snadného kopírování technologií a napodobování hodnoty značek. Je nutné správně řídit a zapojovat všechny základní procesy do uspokojování potřeb zákazníků, tedy integrovat procesy mezi nakupujícím a prodávajícím. Jelikož v dostupné literatuře není příliš praktických informací o implementaci supply chain managementu v ČR a o tom, jak tyto vztahy řídit v běžné praxi, vzala jsem si v tomto článku za cíl zmapovat a shrnout dosavadní poznatky o této strategii řízení získané v zahraničí.
Název v anglickém jazyce
Relationship between Logistics and Marketing in the Context of Supply Chain
Popis výsledku anglicky
The idea of managing supply chain partnerships for competitive advantage is constant interest amongst both academic researchers and industry executives. It is evident that the revaluation of the way how to compete with the other companies is the topic number 1 now. In the present it is unlikely to achieve a success ?just? by linking needs of the market with possibilities of the organization, namely by the reason of easy copying of technologies and easy imitation of the brand value. It is necessary to control well and involve all basic processes to the satisfying customer needs that means to integrate processes among buyers and suppliers. There are not much of practical experiences about the implementation of supply chain in the Czech Republic and how these relations are driven in the standard practice that is the reason why the aim of this article is to summarize pieces of knowledge about this strategy from other countries.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Modern Approaches to the Corporate Management 2009
ISBN
978-80-227-3169-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
STU Bratislava
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
10. 9. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—